Gå til innhold

Sony Ericsson-3G holder ikke mål

Anbefalte innlegg

det er ikke en artikkel, det er en kommentar.

og dette er et foruminnlegg.

en kommentar er en ytring av meninger.

foruminnlegg er også en mening, men jeg hater ikke deg selv om det var en like dårlig gjennomtenkt,

ukorrekt og dårlig argumentert

innlegg som marius sitt ifølge deg er. siden vi er inne på meninger. er det like lett for se å lage tlf med både

3g og edge enn å lage en bilmotor som kjører på både biodiesel og bensin med liten prisforskjell? det blir en

diskusjon om hvor enkelt og billig det er å gi en SE tlf edge. vet du det?

og hvis jeg ville dele mitt sinne med lesere, så hadde jeg heller skrevet kommentaren eller foruminnlegget på en måte så leseren blir sint istedet for meg.

i dette innlegget ser det ut som jeg er sint, men det er jeg ikke. :)

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk lar seg provosere av dette! Det virker som enkelte her tar det personlig.

Det Marius skriver er jo kun fakta. I tillegg er det konkrete opplevelser hvor teknologien kommer til kort i de tilgjengelige nettene vi har i Norge.

Jeg er imidlertid enig med de som påpekte den originale tittelen som var direkte missvisende!

Jeg er vel kanskje en av de mest ihuga SE tilhengerne på dette forumet, men jeg er alikevel enig med Marius i det han sier. Teknologien finnes og konkurentene klarer å levere produkter som støtter begge, så hvorfor klarer ikke SE det!

Jeg blir like skuffet hver gang SE lanserer en ny telefon uten EDGE. Det skulle være mulig uten å øke kostnadene på telefonen for mye.

Lenke til kommentar

edge er nok hardwareavhengig i den forstand at det er mer energieffektivt å kjøre kodingen i maskinvare vs programvare...

når det gjelder SE sitt valg å ikke putte både 3G og edge i samme mobil så får det stå for sitt. jeg velger uansett konsekvent de modeller som har edge siden slik utbyggingen er i dag og min bosituasjon så er 3G en ubrukelig og energikrevende funksjon for min del.

og med tanke på at videotelefonidelen ser ut til å være på nivå med det dem viste fram under lillehammerol over x antall isdn-linjer så takke pokker. to little to late.

det er egentlig på overtid at telebransjen dropper sine spesielle mobilnett å går over til å bygge generelle trådløse datanett. tale og video kan uansett kodes som datatrafikk i disse dager.

Lenke til kommentar

:tease: Ler meg skakk av denne tråden.

Stikk innom akam og skriv noe "negativt" om Nikon eller Canon, og du har samma debatten gående.

Her lar folk seg provosere fordi skribenten skriver "negativt" om SE.

Folk må analysere sine behov, og kjøpe mobil deretter !

At skribenten lager en artikkel basert på egne erfaringer, er vel flott vel ?

Da kan folk få gjøre seg opp en mening hve DE ønsker å kjøpe !

Det eneste som skulle vært forandret her, er overskriften, for den er misvisende.

SE 3G holder mål. At deres mobiltelefoner IKKE inneholder EDGE, er en annen sak.

Nok en tråd som koke over at "min er bedre enn din".

Lenke til kommentar

lol syns dette er bare misunelig kommentarer til SE, det er en grunn at den ble kåret til verdens beste 3g tlf. Syns at det er unødvendig med internett fra mobilen, aldri brukt den funksjonen, og aldri vil heller... så denne kommentaren ikke har noe betydning for meg

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...