Cooj Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det fløy et fly over hodet mitt i dag. Jeg vet at bilde er meget enkelt, ganske kjedelig og ikke noe proft over det, men når jeg ser på det med sort bakgrunn, så liker jeg på en måte kontrastene meget godt. Er det bare meg, eller er jeg helt på jorde nå? Hard kritikk mottaes med takk da jeg er meget usikker på om bilde er vellykket eller ei. Så dere kan godt si: Dårlig bilde ---> Papirkurven... Hvis dere mener det. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Fint silhuett-bilde, liker kontrastene. Blir kanskje litt mye luft rundt flyet? Men det er vel en smakssak. Selv ville jeg kanskje kuttet det slik at det fikk en sånn panorama-look. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 For stort utsnitt =/ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dårlig bilde ---> Papirkurven... Hvis dere mener det. 8007510[/snapback] Jeg tror nok kanskje du sa det selv. Jeg tviler på om jeg hadde beholdt bildet. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 For stort utsnitt =/ 8008546[/snapback] Jeg synes det var akkurat passe Masse luft rundt, tøffe eksosstriper. Gjør det kanskje en anelse mørkere, se om du kan få frem eksosen litt bedre. Nå skal det sies at jeg er veldig glad i slike enkle, nesten innholdsløse bilder, synes ofte de er veldig stilige å se på. Lenke til kommentar
andersno Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 --Er det bare meg, eller er jeg helt på jorde nå? Ja, det er nok bare deg. Lite spennende bilde. sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå