Gå til innhold

CS 1,6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-11 17:32, skrev Cappo:

Hvis CS 2 kommer å må det i såfall være til Half-Life 2 og bruke den grafikkmotoren akkurat som CS gjorde. Men jeg venter fortsatt på en link til denne informasjonen om CS 2, for personelig så tviler jeg. :razz:



 

Hvorfor tviler du? Så en reportasje der Minh "Gooseman" Le(main man bak CS) var med på og der sa de at han dreiv på å lage CS2. I bakgrunnen fikk vi se en modell for et av våpena som skal komme i CS2. Og det var bekrefta på CS-nation! Så det så :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Hvorfor tviler du? Så en reportasje der Minh "Gooseman" Le(main man bak CS) var med på og der sa de at han dreiv på å lage CS2. I bakgrunnen fikk vi se en modell for et av våpena som skal komme i CS2. Og det var bekrefta på CS-nation! Så det så :razz:


Har også sett dette. Men som noen påpeker så har vel enkelte her sett de "fete" skjermbildene fra Team Fortress 2 også, i 2000.. Har selv manualen til Opposing Force liggende, og der er det også skjermbilder fra TF2 med planlagt release høsten 2001 :wink:

Poenget mitt er at det at noen har rendret et skjermbilde her og der og at noen jobber på et prosjekt betyr ikke at prosjektet faktisk ikke strander.

 

Jeg tror det er sannsynlig at det kommer et nytt Half-life, og ettersom valve har rettighetene til CS kommer nok CS2 i forbindelse med dette. Kanskje til og med også Team Fortress 2. Men at det kan ta lang tid; ja, og at det muligens aldri blir noe av;ja.

Og ja. Det er sant at Minh le jobber for valve på dette. Om han gjør noe nytte gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 11:52, skrev Jay|-|eM:


Hva i ALLE dager bruker du da Q til?!

Q er jo født til å være kjøpeknapp!
:grin:


 

Altså, Q er, og kommer alltid til å være "flashback weapon"! Når det gjelder kjøpinga irriterer det meg at de har lagt til noen svada funksjoner på F1-F4, for de var geniale til kjøpeknapper. (alias også hvis det var ønskelig)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 12:07, skrev |Viper:

Quote:


Den 2002-12-12 11:52, skrev Jay|-|eM:


Hva i ALLE dager bruker du da Q til?!

Q er jo født til å være kjøpeknapp!
:grin:


 

Altså, Q er, og kommer alltid til å være "flashback weapon"! Når det gjelder kjøpinga irriterer det meg at de har lagt til noen svada funksjoner på F1-F4, for de var geniale til kjøpeknapper. (alias også hvis det var ønskelig)

 

 

F1 and F2 Binding Problem

===================

To be able to bind your F1 and F2 keys: Go to your Half-Life (or Counter-Strike Retail) directory, open the "valve" folder, open the "cl_dlls" folder, and rename the file "GameUI.dll" to something else (i.e. "GameUI.bak"). You should be able to bind your F1 and F2 keys again.

-- cliffe

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 12:07, skrev |Viper:


Når det gjelder kjøpinga irriterer det meg at de har lagt til noen svada funksjoner på F1-F4, for de var geniale til kjøpeknapper. (alias også hvis det var ønskelig)



 

numpad-knappene er mer geniale enn f-knappene.

 

enter - armor

0 - primary ammo

. - secondary ammo

1 - deagle

2 - he

3 - flashbang

4 - mp5

5 - mac10/tmp

6 - ak/colt

7 - aug/commando

8 - scout

9 - m3

 

heeelt genialt, assåh

Lenke til kommentar

Quote:


Tror neppe du har sett bilder av Half-Life 2. Da har du nok forveksla TFC2 og HL2 :smile:


Nope, half-life 2, og en 30 sec video av det.

Det så ut som en blanding av Unreal Turnament og Half-life. Dette var i 2000. Tidligere det året så jeg bilder fra (og leste speccs om) TF2, selv om det enda ikke har kommet.

 

Win + D = Minimer alle vinduer

Win + R = Run (Denne bruker jeg 10 ganger i min.)

Win + E = Explorer (Jeg bruker ikke explorer med mappetreet på siden.

Win + Pause = System properties

 

Jeg kommer ikke på flere akkurat nå, fordi jeg skriver på en laptop som ikke har windowsknapp.

 

-

 

CS

 

bind w forward

bind s back

bind a moveleft

bind d moveright

bind e use

bind q "lastinv;slot10"

bind f impulse201

bind r reload

bind y say

bind u sayteam

bind . kill

bind b buy

bind n buyequip

bind c drop

bind z buyammo1

bind x buyammo2

bind tab showscore

bind ctrl +attack2

bind mouse1 +attack

bind mouse2 +duck

bind mouse3 radio1

bind mwdown radio2

bind mwup radio3

bind alt "buyammo1;buyammo1;buyammo1;buyammo2;buyammo2;buyammo2"

bind f1 "buy;menuselect3;menuselect1;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f2 "buy;menuselect4;menuselect3;buy;menuselect4;menuselect1;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f3 "buy;menuselect4;menuselect4;buy;menuselect4;menuselect2;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f4 "buy;menuselect4;menuselect6;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f5 "buy;menuselect3;menuselect1;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;buy;menuselect8;menuselect4;buy;menuselect8;menuselect3;buy;menuselect8;menuselect3;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f6 "buy;menuselect4;menuselect3;buy;menuselect4;menuselect1;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;buy;menuselect8;menuselect4;buy;menuselect8;menuselect3;buy;menuselect8;menuselect3;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f7 "buy;menuselect4;menuselect4;buy;menuselect4;menuselect2;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;buy;menuselect8;menuselect4;buy;menuselect8;menuselect3;buy;menuselect8;menuselect3;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

bind f8 "buy;menuselect4;menuselect6;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buy;menuselect8;menuselect2;buy;menuselect8;menuselect4;buy;menuselect8;menuselect3;buy;menuselect8;menuselect3;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;slot10"

 

Bare kopier dette til din config, men husk å skrivebeskytt den, ellers roter cs det til.

Dersom noen lurer på noe ellers, PM.

 

glhf

 

 

_________________

Hail the admins or feel their wrath strike down upon you, humble slave!

§3: Vær saklig og høflig for ****

 

[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-12-12 17:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 08:17, skrev JohndoeMAKT:

Quote:


Den 2002-12-11 08:04, skrev Robkvi:

Hvis du ikke har tatt vekk windowsknappen er du n00b
:lol:


 

Er du komplett idiot?

Du en post lengre opp også!

 

Hva kan få deg til å gjøre noe så dumt, for windowsknappen er den viktigeste knappen på hele tastaturet. Det finnes mange måter å hindre/fikse det å miste lyden pga tastetrykk på W'keyen.

 

1. Ikke trykk på den. Styr pølsefingrene unna.

2. Avslutt Explorer.exe | ctrl/alt/del , taskmanager, processes, explorer.exe, end task.

3. Etter du har vært i windows, klikk deg tilbake til cs, trykk esc, trykk "r".

 

Hmmm, ingen dum ide :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...