Gå til innhold

CS 1,6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:



ok, hvis man skal tenke i dine baner.. cs2 blir da cs 2.0 som da kommer LENGE etter 1.6 så da må du vente på den. condition zero er etter min definisjon det nærmeste man kommer en 2'er i den serien. siden dette er "etterfølgeren til en stor hit".. problemet er og vil vel bli at dette vil bli som ut og ut2k3. det kommer til å dele opp det gamingmiljøet i to deler. den delen som sverger til originalen og de som tar den nye utgivelsen til sitt hjerte. :smile: jeg vet enda ikke hvilken side jeg kommer til å havne på..


 

OK, finner ikke linken til sida jeg tenkte på, formaterte i helga og alt forsvant. Og etter den ekkle eksamen føler jeg ikke for å lete opp på nytt heller. Men etter hva jeg kan huske begynte utviklingen av cs 2 rundt tida da 1.3 var under utvikling. Det skal vistnok ikke bare være en oppdatering. Men en ny utgave med ny grafikkmotor. Kan ikke dokumentere dette. Mne er jo bare ta et søk rundtomkring. på cs-nation feks ellerno

Lenke til kommentar

Quote:


Er du komplett idiot?

Du en post lengre opp også!

Hva kan få deg til å gjøre noe så dumt, for windowsknappen er den viktigeste knappen på hele tastaturet. Det finnes mange måter å hindre/fikse det å miste lyden pga tastetrykk på W'keyen.

1. Ikke trykk på den. Styr pølsefingrene unna.

2. Avslutt Explorer.exe | ctrl/alt/del , taskmanager, processes, explorer.exe, end task.

3. Etter du har vært i windows, klikk deg tilbake til cs, trykk esc, trykk "r".


OK OK OK OK! Hva skitt er genialt med windows knappen?? jeg har ALDRI brukt den! (kanskje fordi jeg har et gammalt compaq tastatur UTEN windowsknapp med vilje, fordi windowsknappen er no sugentfaenskap som er max plagsomt hele tida!! Men på skolen har jeg windowsknapp, blir heller ALDRI brukt!)

 

Jeg tenker og jeg tenker, men finner INGEN intelligent funksjon for windowsknappen... sorry...

Lenke til kommentar

Quote:


ok, hvis man skal tenke i dine baner.. cs2 blir da cs 2.0 som da kommer LENGE etter 1.6 så da må du vente på den. condition zero er etter min definisjon det nærmeste man kommer en 2'er i den serien. siden dette er "etterfølgeren til en stor hit".. problemet er og vil vel bli at dette vil bli som ut og ut2k3. det kommer til å dele opp det gamingmiljøet i to deler. den delen som sverger til originalen og de som tar den nye utgivelsen til sitt hjerte. :smile: jeg vet enda ikke hvilken side jeg kommer til å havne på..


 

CS 2 ER i utvikling. Og det kommer ikke til å bli en oppdatering til gamle CS. Mener CS2 kommer til å bruke Team Fortress 2 motoren(som vi ikke har sett screenshots av enda).

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-12-11 17:00 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-12-11 17:00 ]

Lenke til kommentar

Som en eller annen sa, så med langefinger på E, tommel på SPACE osv, så er ikke windows knappen noe problem.

Hvis du derimot bruker piletaster, så burde du gå over til bokstaver siden dette er helt overlegent i forhold. Dette mest fordi du har mange fler knapper som du kan bruke innen fingerrekkevidde.

 

Bruker windows knappen nå og da, men det er andre knapper jeg hadde ofret den for.

 

CS2 er ikke-eksisterende for et par år fremover eller mer.

Gleder meg noe sinnsykt til CZ kommer :smile:

Aller mest det at man kan spille coop singleplayer missions. (Er på nettverk med 4 pcer med HL installert 24/7)

Håper bare de ikke screwer noe i 1.6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...