Gå til innhold

CS 1,6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det heter ikke CS2.. det heter CS condition Zero. ingame videos har begynt å komme nå og det ser rimelig ferdig ut etter min mening. så første halvår 2003 er mitt tips. :smile: ang cs 1.6 så har jeg ikke peilling.. men jeg håper det kommer snart.. the "sound-bug" skal bort og det gleder jeg meg til.. kjipt å komme borti windowsknappen. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 21:29, skrev Fake:

Det heter ikke CS2.. det heter CS condition Zero. ingame videos har begynt å komme nå og det ser rimelig ferdig ut etter min mening. så første halvår 2003 er mitt tips. :smile: ang cs 1.6 så har jeg ikke peilling.. men jeg håper det kommer snart.. the "sound-bug" skal bort og det gleder jeg meg til.. kjipt å komme borti windowsknappen. :smile:


 

Well, er snakk om at cs2 er under utvikling så....

 

[ Denne Melding var redigert av: ygo på 2002-12-11 07:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 21:29, skrev Fake:

Det heter ikke CS2.. det heter CS condition Zero. ingame videos har begynt å komme nå og det ser rimelig ferdig ut etter min mening. så første halvår 2003 er mitt tips. :smile: ang cs 1.6 så har jeg ikke peilling.. men jeg håper det kommer snart.. the "sound-bug" skal bort og det gleder jeg meg til.. kjipt å komme borti windowsknappen. :smile:


 

de fleste cs gamere har tatt ut de knappen for lengst....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 08:04, skrev Robkvi:

Hvis du ikke har tatt vekk windowsknappen er du n00b
:lol:


 

Er du komplett idiot?

Du en post lengre opp også!

 

Hva kan få deg til å gjøre noe så dumt, for windowsknappen er den viktigeste knappen på hele tastaturet. Det finnes mange måter å hindre/fikse det å miste lyden pga tastetrykk på W'keyen.

 

1. Ikke trykk på den. Styr pølsefingrene unna.

2. Avslutt Explorer.exe | ctrl/alt/del , taskmanager, processes, explorer.exe, end task.

3. Etter du har vært i windows, klikk deg tilbake til cs, trykk esc, trykk "r".

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 07:36, skrev Fake:

ja CS2 som du så inkorrekt kalte det, det rette navnet er CSCZ. counter-strike condition zero, er GODT på vei. virker bra, men det jeg har sett så ser våpenmodellene dårlige ut.. ikke noe forbedring der enda. men det kommer nok.. er jo en stund til releasen.


 

CSCZ er IKKE CS2. Har lite tro på Condition Zero.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 08:13, skrev FunC:

har spillt cs en god stund nå, og lurer enda på hordan folk klarer å trykke på windowsknappen? tror aldri jeg har kommet borti den uten å ha ment det...


 

alt går i kampens hete. :smile: og når du trykker som værst så har en finger eller to en tendens til å treffe litt andre ting enn de er ment til å treffe. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 09:17, skrev nekroz:

Quote:


Den 2002-12-11 07:36, skrev Fake:

ja CS2 som du så inkorrekt kalte det, det rette navnet er CSCZ. counter-strike condition zero, er GODT på vei. virker bra, men det jeg har sett så ser våpenmodellene dårlige ut.. ikke noe forbedring der enda. men det kommer nok.. er jo en stund til releasen.


 

CSCZ er IKKE CS2. Har lite tro på Condition Zero.

 

ok, hvis man skal tenke i dine baner.. cs2 blir da cs 2.0 som da kommer LENGE etter 1.6 så da må du vente på den. condition zero er etter min definisjon det nærmeste man kommer en 2'er i den serien. siden dette er "etterfølgeren til en stor hit".. problemet er og vil vel bli at dette vil bli som ut og ut2k3. det kommer til å dele opp det gamingmiljøet i to deler. den delen som sverger til originalen og de som tar den nye utgivelsen til sitt hjerte. :smile: jeg vet enda ikke hvilken side jeg kommer til å havne på..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 08:17, skrev JohndoeMAKT:

Quote:


Den 2002-12-11 08:04, skrev Robkvi:

Hvis du ikke har tatt vekk windowsknappen er du n00b
:lol:


 

Er du komplett idiot?

Du en post lengre opp også!

 

Hva kan få deg til å gjøre noe så dumt, for windowsknappen er den viktigeste knappen på hele tastaturet. Det finnes mange måter å hindre/fikse det å miste lyden pga tastetrykk på W'keyen.

 

1. Ikke trykk på den. Styr pølsefingrene unna.

2. Avslutt Explorer.exe | ctrl/alt/del , taskmanager, processes, explorer.exe, end task.

3. Etter du har vært i windows, klikk deg tilbake til cs, trykk esc, trykk "r".

 

 

JohnDoeMAKT:

 

1. Nei jeg er ikke komplett idiot

2. Nei, jeg har ikke en post lenger oppe

3. Nei, jeg har ikke fjernet Windows knappen min

4. Windowsknappen er definitivt ikke den viktigste knappen på tastaturet. En drøss med knapper er viktigere enn denne.

5. Det var ment som et humoristisk innslag

6. Jeg syntest ikke noe særlig om "CS språket"

Lenke til kommentar

Quote:


1. Nei jeg er ikke komplett idiot

2. Nei, jeg har ikke en post lenger oppe

3. Nei, jeg har ikke fjernet Windows knappen min

4. Windowsknappen er definitivt ikke den viktigste knappen på tastaturet. En
drøss
med knapper er viktigere enn denne.

5. Det var ment som et humoristisk innslag

6. Jeg syntest ikke noe særlig om "CS språket"


 

1. Hvorfor kommer du med idiotiske utsagn da?

2. Leser du en gang til, så ser du at jeg kaller han som skrev posten etter din for en idiot.

3. Bra

4. Etter min mening er det den viktigeste knappen på tastaturet.

5. haha?

6. Hva er CS språket?

Lenke til kommentar

Quote:


2. Leser du en gang til, så ser du at jeg kaller han som skrev posten etter din for en idiot.


 

Hmm.. Jeg får vel quote din første melding:

 

Quote:


Quote:

--------------------------------------------------------------------------------



Den 2002-12-11 08:04, skrev Robkvi:

Hvis du ikke har tatt vekk windowsknappen er du n00b



--------------------------------------------------------------------------------




Er du komplett idiot?



 

 

Du quoter min post og spør like etter om jeg er en komplett idiot

Er det kun jeg som faktisk er dum som ikke skjønner at dette ikke er ment mot meg?

 

 

 

 

5. :lol:

 

6. L33t språket da om du vil.

 

[ Denne Melding var redigert av: Robkvi på 2002-12-11 10:26 ]

Lenke til kommentar

Les den ***** posten da!

 

Quote:


Er du komplett idiot?

Du en post lengre opp også!


Linje #1 er til deg.

Linje #2 er til venomzorg.

 

Du:

"Nei, jeg har ikke en post lenger oppe "

Meg:

"Leser du en gang til, så ser du at jeg kaller han som skrev posten etter din for en idiot."

Du:

Er det kun jeg som faktisk er dum som ikke skjønner at dette ikke er ment mot meg?

 

Mitt svar er:

Begge blir kalt idioter i hver sin setning.

Er det flere jeg skal kalle navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...