Gå til innhold

VC-spill (Wii) i Japan i mars

ballerusk

Anbefalte innlegg

Nintendo har lagt ut en liste over Virtual Console-spill som slippes i Japan i mars. Forhåpentligvis kommer et par av de til Europa også ;)

FAMICOM

Lode Runner (Hudson)

Yoshi no Tamago (aka Yoshi, Nintendo)

Valkyrie no Bouken (Bandai Namco)

Excite Bike (Nintendo)

Donkey Kong Jr. Sansuu Asobi (aka DKJ Math, Nintendo)

SUPER FAMICOM

Ganbare Goemon Yuki Hime Kyuushutsu Emaki (aka Legend of the Mystical Ninja, Konami)

Hercules no Eikou (Pione)

Actraiser (Square Enix)

MEGA DRIVE

Tant-R (Sega)

Sonic Spinball (Sega)

Dyna Brothers (Sega)

Wonder Boy V Monster World III (Sega)

Virtua Fighter 2 (Genesis Version, Sega)

Alex Kidd (Sega)

Alien Storm (Sega)

PC ENGINE

Double Dungeon (Hudson)

Fire Pro Wrestling Combination Tag (Spike)

Galaga '88 (Bandai Nmaco)

Kaizou Chounin Shubibinman (aka Shockman, Hudson)

MSX

Aleste

Eggy

Square Enix is on board the Virtua Console with its first title. No, it's not Final Fantasy. And no, it's not Rad Racer.

Instead, the company will be tapping into its Enix side for an SNES action title known as Actraiser. The Yuzo Koshiro classic will hit the Japanese VC in March.

Kilde: http://wii.ign.com/articles/767/767127p1.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Square Enix is on board the Virtua Console with its first title. No, it's not Final Fantasy. And no, it's not Rad Racer."

Så det er mulig at FF kommer etterhvert? :w00t: Men uansett så er dette Japan og det er ingen garanti for at det samme vil skje i Europa.

Ellers ingen spill som frister umiddelbart.

Lenke til kommentar

Actraiser var jo med på listen over tidenes beste spill på Gamespot i 2003. Håper det kommer over. Kan bli bra.

Så det er mulig at FF kommer etterhvert?

Klart. De vet at jeg har lyst å spille FF6 på TV'en min (istedefor GBA-versjonen med gimpa musikk), så de har ikke noe valg. Ellers blir det Swift And Furious Retaliation™.

Lenke til kommentar
Actraiser var jo med på listen over tidenes beste spill på Gamespot i 2003.  Håper det kommer over.  Kan bli bra.

Så det er mulig at FF kommer etterhvert?

Klart. De vet at jeg har lyst å spille FF6 på TV'en min (istedefor GBA-versjonen med gimpa musikk), så de har ikke noe valg. Ellers blir det Swift And Furious Retaliation™.

8007316[/snapback]

Akkurat. Det blir fjerde versjon av FF VI jeg vil kjøpe (Snes, PS1, GBA og Snes igjen/Wii). Når det gjelder FF så er jeg jeg veldig liberal med pengene mine.

Lenke til kommentar
Det du ikke fikk med i førsteposten er at det kommer to nye systemer til Wii i Mars, Neo-Geo og ett ubekreftet til (det viskes i korridorene at det er Commodore 64!)

8008942[/snapback]

Jeg ser at de spekuleres i diverse forum for Neo-Geo og C64. Min våte drøm er at de hekter på Amiga og Dreamcast :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...