Gå til innhold

SONY-NYHET 1. mars 2007

Anbefalte innlegg

:) Har ikke sett noen andre som har skrevet om den, men uansett!!

1. mars lanserer sony en splitter ny mp3spiller som i følge sony, skal være konkurrent mot ipod nano! Video, fargeskjerm og 8 GB på det meste, er blant annet noe Sony kan friste med:)

:love: So, keep up:)

Håper dette er noe vi kan sette enda høyere enn nanoen! Go Sony!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Den ser ut som et voldtatt hærverk ^^

Vanligvis bryr jeg meg ikke altfor mye omdesign men der finnes grenser. Styggeste mp3 psilleren jeg har sett på lenge"

I tillegg forbinder jeg selv walkman navnet med et heller mislykket forsøk på å lage mp3/mobil som skal være begge deler 100%, du får aldri en mobil som klarer musikk så bra som en dedikert mp3 psiller, så for meg blir det en diger vits, som de meste sony finner på :p Nå er jo det her en dedikert mp3, men navnet gir meg fortsatt dårlige vibber.

sony-nwa800.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Den ser ut som et voldtatt hærverk ^^

Vanligvis bryr jeg meg ikke altfor mye omdesign men der finnes grenser. Styggeste mp3 psilleren jeg har sett på lenge"

I tillegg forbinder jeg selv walkman navnet med et heller mislykket forsøk på å lage mp3/mobil som skal være begge deler 100%, du får aldri en mobil som klarer musikk så bra som en dedikert mp3 psiller, så for meg blir det en diger vits, som de meste sony finner på :p Nå er jo det her en dedikert mp3, men navnet gir meg fortsatt dårlige vibber.

sony-nwa800.jpg

8007094[/snapback]

Ja det er jo viktig å få frem at dette her er ET MANIPULERT OG OPPFUNNET BILDE!

Håper virkelig ikke det er slik den så ut... men synes dere designet på den vanlige mp3spilleren fra sony, (tenker på den svarte og lilla) var grusomt?

Jeg håper Sony treffer med denne!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvis du snakker om NW-A1000/3000 så var designet tøft, men veldig lite praktisk. vesker, stands etc var umulig med den rarew forma, og spilleren i seg selv var tunget av lav lyd, jeg hadde den men solgte den (ja vet man kunne fjerna volumsperre). Sony's stick-spiller er bra designet IMO... men sony generelt finner alltid på noe idiotiusk som ødelegger alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...