Gå til innhold

TV-streams på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er lovlig nok. den linker bare til seriene, det er ikke noen serier som ligger på den siden.

8007531[/snapback]

Nettopp. Den linker vel til youtube, dailymotion å sider som det der det ligger piratkopierte filmer og serier. Ergo: Ulovlig.

Man...I'm tired of beeing right

Lenke til kommentar

8010028[/snapback]

Jeg tror det er det å leke moderator som gjør deg sliten.. Ulovlig eller ikke, å streame serier blir som å onanere med venstrehånda.. Det går an, men det finnes bedre metoder.. Som å kjøpe parabol eller rett å slett laste det ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Den er lovlig nok. den linker bare til seriene, det er ikke noen serier som ligger på den siden.

8007531[/snapback]

Nettopp. Den linker vel til youtube, dailymotion å sider som det der det ligger piratkopierte filmer og serier. Ergo: Ulovlig.

8010028[/snapback]

Hvis dette med at sider som linker videre til andre sider som har noe ulovelig, så blir det litt dumt.

Da skulle vel AniDb vært ulovelig og det tror jeg ikke den er.

Uansett: litt viktigere les denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...Skr%E5sikkerhet

Det tror jeg du har godt av :)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Armageddon: Jeg leker ikke moderator. Jeg simpelten følger forumets nokså enkle regler. Jeg bare påpeker at både å linke til, og bruke slike sider er ulovlig.

Til trådstater: Jeg bruker selv Euchannels, og det fungerer veldig bra. Dette anbefaler jeg. Dessuten er det lovlig

8014136[/snapback]

Hvorfor linker du til slike sider da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...