meankanin Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som har noen oversikt over hva som finnes av TV-streams på nett? Det var en lang tråd på hw.no, men finner den ikke. Så, noen som har noen tips om forum og siter for slikt? Er på jakt etter semi-obskur sport. Alle kilder er interessante! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Om du tenker på tråden om TvNo/TvKoo(eller noe sånt), tror jeg den ble stengt. Forresten, her fant jeg en brukbar tråd . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719858&hl= Endret 23. februar 2007 av quakie Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 skal du se tv serier. http://alluc.org Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 skal du se tv serier. http://alluc.org 8006878[/snapback] Og eksakt hvor lovlig er den siden? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Den er lovlig nok. den linker bare til seriene, det er ikke noen serier som ligger på den siden. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Den er lovlig nok. den linker bare til seriene, det er ikke noen serier som ligger på den siden. 8007531[/snapback] Nettopp. Den linker vel til youtube, dailymotion å sider som det der det ligger piratkopierte filmer og serier. Ergo: Ulovlig. Man...I'm tired of beeing right Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Man...I'm tired of beeing right 8010028[/snapback] Jeg tror det er det å leke moderator som gjør deg sliten.. Ulovlig eller ikke, å streame serier blir som å onanere med venstrehånda.. Det går an, men det finnes bedre metoder.. Som å kjøpe parabol eller rett å slett laste det ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Den er lovlig nok. den linker bare til seriene, det er ikke noen serier som ligger på den siden. 8007531[/snapback] Nettopp. Den linker vel til youtube, dailymotion å sider som det der det ligger piratkopierte filmer og serier. Ergo: Ulovlig. Man...I'm tired of beeing right 8010028[/snapback] Hvis dette med at sider som linker videre til andre sider som har noe ulovelig, så blir det litt dumt. Da skulle vel AniDb vært ulovelig og det tror jeg ikke den er. Uansett: litt viktigere les denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...Skr%E5sikkerhet Det tror jeg du har godt av Endret 23. februar 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg bruker Euchannels . Der kan man se endel streams av både norske og utlandske kanaler.. ganske bra faktisk Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Armageddon: Jeg leker ikke moderator. Jeg simpelten følger forumets nokså enkle regler. Jeg bare påpeker at både å linke til, og bruke slike sider er ulovlig. Til trådstater: Jeg bruker selv Euchannels, og det fungerer veldig bra. Dette anbefaler jeg. Dessuten er det lovlig Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skjønner ikke helt hvordan det er lovlig å se på NRK uten å betale for det, men.... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Armageddon: Jeg leker ikke moderator. Jeg simpelten følger forumets nokså enkle regler. Jeg bare påpeker at både å linke til, og bruke slike sider er ulovlig. Til trådstater: Jeg bruker selv Euchannels, og det fungerer veldig bra. Dette anbefaler jeg. Dessuten er det lovlig 8014136[/snapback] Hvorfor linker du til slike sider da? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Euchannels er faktisk lovlig. Står her Det jeg seier er ulovlig er å linke til sider der du kan se piratkopierte filmer eller tv-serier. Også er det å gi linker til sider som igjenn har linker til for eksempel youtube der det er folk som har lastet opp piratkopierte filmer o.l. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så er det noen som enda klarer å streame bbc2 fra norsk ip? (jeg vil se top gear i kveld) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå