TTomas Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Har tenkt på å kjøpe meg en ny mp3 spiller og har sett litt på Creative V Plus 4gb (den blå) Etter hva jeg har lest er det visst en ganske bra mp3 spiller. Men vil veldig gjerne ha andre forslag men ting som er viktige da er: -Den skal helst koste 1500 eller under -Ha god lydkvalitet -Minimum 4gb -Video avspilling er ikke viktig, skal ha mp3 spiller for å høre på musikk, men gjør ingenting om den kan spille av video da -Vil kunne endre på bass selv ikke ha EQ f.eks. rock, pop og de kategoriene der -Radio er seff et pluss men ikke veldig viktig -Og de sangene jeg legger inn fra pc-en skal helst ha samma navn etter jeg har tatt de over på mp3-en -Ha Fargeskjerm -Vil gjerne ha oppladbart batteri på den Håper jeg kan få litt hjelp her. Og hvis noen har prøvd Creativen så skriv litt om den a Endret 23. februar 2007 av Tomas09 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 "-Og de sangene jeg legger inn fra pc-en skal helst ha samma navn etter jeg har tatt de over på mp3-en" Tar det som at du er en anti-id3 fyr som bare bruker filnavn for filgjenkjenning? De psillerne med "stor" skjerm (dvs ikke bitteliten som på crative n200+++) har ofte id3 browsing. Id3 er "notateter" inni mp3 fila der tittel, artist etc står. Du burde absolutt fikse musikken din til å ha riktige tagger, hvis ikke kommer du før eller siden til å angre Medimonkey er et godt, gratis og enkelt program for slikt. Når det gjelder spillervalg så er jeg lei av å linke til samme sidene hele tiden fordi folk ikke kan se gjennom eksisterende topicsm så eneste linken jeg gidder her er denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=41889 Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har creative zen pluss 4gb.. og den er til stor annbefaling... Har hengt seg opp 2 ganger, men er bare å trykke en nål inn på siden så funker den igjen.. Men jeg lasta ned ny firmware og etter det har den ikke låst seg... Lyden er fin, den ser bra ut og er utrolig lett og handy;) Har alt du har beskrivet som du trenger(med forbehold om feil=) Radio, god lyd, under 1500, 4gb, god video osv... Bare å kjøpe på Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 vil definitivt anbefale zen v plus, denne har jeg hatt nå et par månders tid og er veldig fornøyd... men som nevnt før har min også hengt seg opp en gang, men dette er enkelt og greit pga at man driver med formange operasjoner på en gang... Men den er absolutt verdt pengene , en god radio, god skjerm, god lydkvalitet (selvfølgelig med rette ørepropper/headset) og videofunksjonen kan være nyttig til tider..... Jeg anbefaler den i hvertfall sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå