Gå til innhold

Fikk ny jobb.

Sordal

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg en ny jobb som assisterende geolog for "GEOLOGENES ZOOLOGISKE INSTITUTT I VESTRE HALVDEL AV PERU", denne avdelingen ligger i Russland, tross sitt navn. Dette er en jobb jeg lenge har drømt om, jeg har sendt inn 2-3 søknader med forskjellig identitet i snart 25 år, på en alder av 52 har jeg endelig oppnådd min drøm. Jeg skal ut i villmarken med Snevre Beverpels, en stor geolog fra Nord-Norge. En dag hadde jeg en syk drøm: jeg drømte jeg var på toppen av en steingammel bevergrotte i kristiansund hvor min bestefar skulle ta et eldgammel rituale som kunne minne om storbritanias fall i 1521, jeg hadde med meg alle mine brødre og søstre, de var akkuratt like vettskremte som jeg var. Det var da jeg fikk mitt kall om å bli assisterende geolog, og siden den dagen har jeg ventet på positivt svar fra "GEOLOGENES ZOOLOGISKE INSTITUTT I VESTRE HALVDEL AV PERU". Selv om jeg er benskjør og har herpes i mine indre organer skal jeg prøve å gjøre det rituale som min bestefar gjorde for meg på toppen av szneicherfjellet i Russland. Dette er et rituale som har foregått i min familietradisjon i over 3000 år. Man løper opp en rullende vegg for så å ta et heihundranes lemmenhopp over ti bøtter med flammende ørneinvoller.

Nå er jeg utrolig glad, gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk hørt om dette instituttet ved en anledning når jeg var på landsmøte for preservering av truede røyskatter i Zürich i 2005. Gleder meg å høre at du har fått jobb. Er det en praktisk eller administrativ stilling du har fått? Min organisasjon skal ganske sikkert jobbe i Peru i framtida og kanskje vi kan få til et ekstraordinært sammarbeid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...