magnus85 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Med et intervall på ca 4-5sekunder piper pcn, den viser ikke skjermbilde eller noenting, har forsøkt og tatt ut grafikkkort, minnebrikke og ide kabler og starte, men det fungerte dårlig. Noen forslag? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Søk på google med post error codes. Pipene er en kode som forteller deg hva problemet består i. PIP-koden skal også står forklart i manualen til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
PureFlare Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Dette er litt individuelt fra hoved kort til hoved kort... Piping definerer en feil, hva slags piping som gir hvilken feil må du nok sjekke mot databladet til hoved kortet ditt... enkelte hovedkort piper pga det ikke er tilkoplet tiltrekkelig med Power , feks ved nytt skjermkort som krever mer Power enn det du har.. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Har sjekket det uten og finne ut hva det er, pipet varer i 2-3sekunder og er ganske intenst. Manualen til hk har jeg da ikke tatt vare på :/ Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg vet ikke i hvilken grad dettte hjelper deg, men for meg sluttet pipingen etter en cmos clear. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Dette er vel forskjellig fra hk til hk hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Dette er litt individuelt fra hoved kort til hoved kort... 8006627[/snapback] Google-treffene viser betydningen av PIP-koder for de fleste BIOS-produsentene (som er det som betyr noe her). og til trådstarter. Post error Codes er korte og lange pip, nærmest som en morsekode. Hvis du har forlagt manualen til hovedkortet ditt kan laste ned en ny fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har dette kortet, hvis det kan være til noe hjelp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det burde jo ha vært til hjelp for deg. Sjekk ut hva pipelyden forsøker å fortelle deg som det har vært nevnt her tidligere. Med utgangspunkt i siden du har linket til, går du inn på 'support center' og 'basic troubleshooting guide'. Der finner du ut hva lydsignalene betyr. Ørjan... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Problemet er at den har et langt beeeeep på 4-5 sekunder. Eneste som står forklart på siden der er short beep. hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå