Hashtægg Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ånei, og jeg som trodde alt var virkelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ånei, og jeg som trodde alt var virkelig 8011560[/snapback] Ja, nå brast illusjonen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen burde avsløre han Criss Angel. Han plager meg at han er så MTV-tåpelig og fake. Mye av det ihvertfall Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Criss Angel blir jeg bare sur på. Han prøver jo å lure publikummet konstant, greit nok å se på en person som tryller på en scene, men når personen ansetter personer som skal se ut som tilfeldige personer så blir jeg bare lei... Trevakt, dra på metacafe, der finnes mange Criss Angel filmer og de som kommenterer forklarer triksene hans. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har aldri funnet det underholdende med tryllekunstnere. Blir bare irritert av å se på de. Alle vet at det er juks og allikevel tjener de fett. De tjener penger på å lure folk (mye som politikere da ) Men fy faen så gøyt å kunne et "double lift" korttriks å lure folk med Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan klarte han å gå igjennom den kinesiske mur da? Husker jeg ble veldig imponert over det da jeg var liten. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan klarte han å gå igjennom den kinesiske mur da? Husker jeg ble veldig imponert over det da jeg var liten. 8014868[/snapback] Kanskje han gikk igjennom en sprekk eller noe. Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Det er utrolig hva de egentlig klarer å lure oss med. hehe. Og hvor fascinert vi blir av den slags. Endret 24. februar 2007 av Marianneg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 De er jo "illusjonister", det er VI som har gitt de klengenavnet "tryllekunstnere", så å si at de lurer oss er jo bullshit. Det er illusjoner. Men de er flinke til det. Og jeg vil ikke ha flere brudd på mine Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Han skal ha cred for å være god til å bløffe! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Var på show med han og alt mulig jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå