Jennifer Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Trenger man å si spoiler her ? Her kan man iallefall se hvordan han gjør det verdenskjente trikset sitt.. Nemlig å fly Se her eller her Noen som kan avsløre flere verdenskjente illusjoner og magiske triks? Post here Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 haha.. altid lurt på det.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 David Copperfield bruker ikke tråder? han får jo folk til å ta over ham når han flyr, så de skal se han IKKE gjør det.. O_o Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Se på videoene hvordan de fører ringene rundt ham. De passer på slik at de ikke går tvers over Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husker han var helten min da jeg var liten Morro å få vite om de metodene han bruker/brukte da.. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husker han var helten min da jeg var liten Morro å få vite om de metodene han bruker/brukte da.. 8006575[/snapback] Samme her Følte meg nesten litt dum når jeg så de filmene, for det er jo egentlig veldig enkle triks. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 David Copperfield bruker ikke tråder?han får jo folk til å ta over ham når han flyr, så de skal se han IKKE gjør det.. O_o 8006557[/snapback] Si meg; hvis det ikke blir brukt tråder, hvordan kan han da fly? Det var litt morsomt å lese kommentarene under den første videoen. Han som trodde David Copperfield virkelig kunne fly, og ble fornærmet når noen spurte om han var tilbakestående. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Han som trodde David Copperfield virkelig kunne fly, og ble fornærmet når noen spurte om han var tilbakestående. 8007333[/snapback] Han fyren hadde faktisk et poeng da Når David flyr med den andre personen i armene sine blir jo balansepunktet forskjøvet, så egentlig burde han hengt med hodet nedover. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husker han var helten min da jeg var liten Morro å få vite om de metodene han bruker/brukte da.. 8006575[/snapback] Samme her Følte meg nesten litt dum når jeg så de filmene, for det er jo egentlig veldig enkle triks. 8007220[/snapback] Ville vært kult hvis de kunne vise hvordan han skjuler den øya og jumbo jetten Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Genialt påfunn da! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvis man ser på begynnelsen i 2. filmen så ser man noe som ligner på tau som går fra kroppen hans og oppover, du ser de bare når lyset er på dem. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husker han var helten min da jeg var liten Morro å få vite om de metodene han bruker/brukte da.. 8006575[/snapback] Samme her Følte meg nesten litt dum når jeg så de filmene, for det er jo egentlig veldig enkle triks. 8007220[/snapback] Ville vært kult hvis de kunne vise hvordan han skjuler den øya og jumbo jetten 8007741[/snapback] leste på wikipedia en gang om hvordan han fjernet frihetsgudinnen(antagelser). Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Finnes det noen flere avsløringer av triksene hans. Noen ganger virker det som det eneste mulige er at han faktisk kan deres i to Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Stilig!!! Når jeg blir rik skal jeg leke supermann Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hehe, denna busta jeg for en god stund siden. det er ikke veldig vanskelig å forstå. ang den 2 persons greia, hvis han har et sånt akrobatbelte så har han antagelig mulighet til å flytte på balansepunktet når det er nødvendig. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Husker han var helten min da jeg var liten Morro å få vite om de metodene han bruker/brukte da.. 8006575[/snapback] Samme her Følte meg nesten litt dum når jeg så de filmene, for det er jo egentlig veldig enkle triks. 8007220[/snapback] Ville vært kult hvis de kunne vise hvordan han skjuler den øya og jumbo jetten 8007741[/snapback] speil, røyk og andre effekter er tingen så en documentar hvor dem fant ut og viste løsningen på div. "magi" triks. blant annet fikk de en elefant, en bil og litt anna stasj til å forsvinne, kun ved bruk av speil og effekter for å trekke fokus vekk fra det som egentlig skjedde Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 David Copperfield bruker ikke tråder?han får jo folk til å ta over ham når han flyr, så de skal se han IKKE gjør det.. O_o 8006557[/snapback] Du tror altså at han flyr på ekte? =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Håper alle visste at David Copperfield ikke hadde supernaturlige krefter... Synes han er bra stilig, var svært fasinert av han når jeg var en liten pjokk. Nå finnes bare Criss Angel som ehh ja... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 skjønner heller ikke hvordan han klarte å tulle bort toget, etter først å få det til å fly under et teppe.. men det er vel mulig på et vis da tydligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå