furrballfighter Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei folkens... Trenger hjelp med å finne en buttikk som selger minnemodul til min toshiba portege 3440CT. Den bruker ikke vanlig 144 pins SO-DIMM, men en mindre brikke som ser slik ut: Ser ikke helt hensikten med å betale 1200,- hos toshiba for en 128MB brikke, liksom....:???: Har funnet i usa for 72$, men er ikke helt gira på å bestille "overseas", vil gjerne ha den før jul... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du kan jo se om du finner noen norske webshopper som selger Kingston KTT-MD100/128 . 64mb brikka koster 29$ så da koster vel 128mb brikka rundt en 500,- hvertfall billigere enn 1200,- Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Søket ga ingen resultater.... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Ja, la vær og kjøp. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 21:04, skrev Goldelf:Ja, la vær og kjøp. Neimen så hjelpsom du er da! Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Er og surrer på crucial sine sider, finner ut at standarden heter 144-pin MicroDIMM "144-pin MicroDIMMs are commonly found in sub-notebook computers. Each 144-pin MicroDIMM provides a 64-bit data path, so they are installed singly in 64-bit systems. 144-pin MicroDIMMs are available in PC100 SDRAM. When upgrading, be sure to match the memory technology that is already in your system. (Information on which memory technology is used by your system is included in the Memory Selector.)" Finner ikke disse i noen webshop'er Må vel ta meg en ringerunde hvis ingen andre har noen tips om hvor jeg får tak i slike brikker i norge... Sukk... Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det er da ingenting i veien å bestille fra crucial da? Vet ihvertfall at de sender internasjonalt, og siden brikken er micro, bør den ikke være så tung, og pakken kan være liten. og frakten blir liten :smile: Lenke til kommentar
oltis Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Telehuset forhandler disse brikkene... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei Jeg kjøpte minne til min gamle Toshiba 320cdt ifra mamoz.no fant dem gjennom kingston gutta, de er visstnok forhandler av kingston produkter, søk på sidene til mamoz om du ikke finner det på sidene, de har mer enn det som kommer frem såvidt jeg har skjønt Thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå