trx Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei! Har prøvd å søke både her, på google og hos microsoft, men kan ikke finne noe svar på spørsmålet mitt: Jeg ønsker å lage en "hurtigtast" for aero-funksjonen (f.eks Shift+CTRL elns), slik at jeg slipper å trykke på hurtigtasten på START-linja hver gang jeg vil benytte meg av dette. Noen som veit hvordan det kan gjøres? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Flip3D du mener? I såfall er det bare å trykke Windowstasten + Tab Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Du kan vel lage en hurtigtast ved å høyreklikke på aero symbolet nede på verktøylinjen og velge shortcuts fanen. Men da er det en ctrl+alt+ hurtigtast. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 WIN + TAB er jo allerede en hurtigtast. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Men det er jo ikke sikkert at han viste om den hurtigtasten. Viss det var meg du snakket til. Endret 23. februar 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Men med den må en holde de inne evnt. bla. Jeg liker å bruke den på verktøylinjen for da blir de stående oppe Lenke til kommentar
trx Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Visste ikke om WIN+Tab, men nå veit jeg det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå