stiangodo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Se vedlegget. Sliter med å logge på trådløsrouteren. Har prøvd med blankt passord og "smcadmin". Har søkt på nettet etter måter å resette den på men ingen har fungert sålangt. Noen som vet om en måte som burde virke? Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 det skal være en reset knapp på baksiden av routeren hvis du holder den inne i 5 sekunder tror jeg det er så reseterer du den men da reseter du også instillingene på den. Lenke til kommentar
stiangodo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Lest manualen? 8006401[/snapback] Ja. det skal være en reset knapp på baksiden av routeren hvis du holder den inne i 5 sekunder tror jeg det er så reseterer du den men da reseter du også instillingene på den. 8006528[/snapback] Har prøvd det. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) se privat msg ! er bug firmeware v1.0 som gjør at resetknappen ikke funker. og resete password med. Endret 23. februar 2007 av ranvik Lenke til kommentar
stiangodo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Takker! Det ordna seg nå. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) bra det da:-) litt kjedelig du ikke får lov av hw.no og skrive hvordan du fixsa det. hvis noen andre får samme problemet så send meg en email på router at ranvik dot net,så finnes det fix for det problemet. Endret 23. februar 2007 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå