L.. Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gasp! Dyrere og kortere. 8193360[/snapback] Men mulig mye gøyere da. Hvor har du noen gang sett et Wresling show på et LAN område? Med bedre planlegging og bedre tid i år, skal nok vi trylle frem noe mer spennede. Personlig vil jeg prøve å få til en liten film krok med minst en 200 tommers prosjektor visning. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Wrestling er egentlig ikke det jeg vil se på LAN, men jeg tviler ikke på at det kommer til å skje mye bra. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmm...de sengene så litt suspekt ut hva om noen faller oppå den personen som ligger under? også fallt han ned til den som var under han igjen osv....hadde ikke vært så gøy... håper jeg får presset noen av vennene mine med dit... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor mye kan man regne med å måtte betale for en billett? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg betaler ikke mer enn 500,- ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg