Ueland Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hm, titter litt.. Er vel ikke lov til og ha LAN i vallhall? Veldig viktig å sjekke ut dette Espen. (Med brannvesnet ) OL'04 var det som ikke fikk lov til å bruke hallen av brannvesnet, pga lang avstand til brannstasjon + dårlig med rømningsveier. Lanet ble nesten stengt på dagen, men fikk lov til å holde seg ut uken. 8013764[/snapback] Du har selvfølgelig link til kilder?... (Nei jeg klarer ikke å tro på akkurat det, årsakene var nok litt andre/mer enn det) Brannvensenet kan stoppe arrangement om det får vite f.eks at sikkerheten ikke kan ivaretas på en sikker måte. Og det er opp til arrangørene å følge opp alt slik at sikkerheten blir god nok, slik vi gjorde det på Fornebu uten problemer. Men når det er sagt så har vi selvfølgelig grei kontakt med de nøvendige myndighetene underveis. .com: At Norges fylker hadde klart å være "litt" mer samkjørte hadde ikke akkurat skadet nei.... Endret 24. februar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hm, titter litt.. Er vel ikke lov til og ha LAN i vallhall? Veldig viktig å sjekke ut dette Espen. (Med brannvesnet ) OL'04 var det som ikke fikk lov til å bruke hallen av brannvesnet, pga lang avstand til brannstasjon + dårlig med rømningsveier. Lanet ble nesten stengt på dagen, men fikk lov til å holde seg ut uken. 8013764[/snapback] Det er nå en egen, dedikert og godkjent brannansvarlig som jobber i tilknytning til Valhall. Om det var tilfellet at de ikke hadde en slik brannansvarlig i 2004 kjenner jeg ikke til - jeg er trygg på at dette ikke vil være noe problem i 2007. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Vi fikk mye skryt for sikkerheten i fjor. Stor takk til alle i crew HW LAN 2006! Brannsikkerhet skal ivaretas og overleveres på også i år. All ære til OsloLAN, deres utfordring som jeg forstår var brannvakter og skift. Herlig å se engasjementet rundt navnet. Det kom så mange forslag at vi valgte å heller bruke tiden på planlegging enn selve navnet. Navnet har ingen koplinger annet enn at vi ønsket et navn som kunne klinge på områder som teknologi, ungdom og ikke minst communitiet diskusjon.no. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er et must å få Canon til akam.no's område 8008864[/snapback] I'm on to more than that Lenke til kommentar
Ringdal Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) http://www.the-experience.dk Where can I get a hold of Espen Thomassen? Endret 28. februar 2007 av Ringdal Lenke til kommentar
L.. Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 http://www.the-experience.dk Where can I get a hold of Espen Thomassen? 8048253[/snapback] Hehehe. wooopsa. Noen har gjort i buksa. Har gitt en lyd til han på MSN. Lenke til kommentar
Ringdal Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 http://www.the-experience.dk Where can I get a hold of Espen Thomassen? 8048253[/snapback] Hehehe. wooopsa. Noen har gjort i buksa. Har gitt en lyd til han på MSN. 8048503[/snapback] Tak tak. Han kan fange mig på msn [email protected] eller irc #the-experience Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 He can be contacted on e-mail: [email protected]. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Tak tak. Han kan fange mig på msn [email protected] eller irc #the-experience 8048560[/snapback] Fikk denne i retur Espen - [xo] Fubar: Du er verre en Davy Wathne du. Kommer med gamle nyheter. Leser du aldri forumet? haha Espen - [xo] Fubar: Ohhh så eid, akkurat som hele Bergen by. hehe Etter litt mer blabla: Espen - [xo] Fubar: Den diskusjonen der har vi hatt ca xxx antall ganger allerede, og vi har sjekket en del rundt arrangementet i Danmark. No need to worry Vet ikke om jeg tørr å møte opp i nærheten av Fubar. Er redd for å bli mobbet. Han er større enn meg også. Kanksje han kommer til å banke meg opp. Iiiiik. Vel det ser ut som de er enig med seg selv der borte at NAVNET VIL IKKE BLI ENDRET. Men så gir jeg blaffen i hele navnet, det er opplevelsen jeg bryr meg om. Endret 1. mars 2007 av L.. Lenke til kommentar
samerali2 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) hei t alle... *eg lurer bare om d e aldersgrense på alt det der eg har hørt en gang at d e 20år aldersgrense..er det sant? *e d gratis å gå...må eg bestille plass/billetter? *blir d css? eller bare battlefield?! takk på forhånd Endret 1. mars 2007 av samerali2 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hei t alle... *eg lurer bare om d e aldersgrense på alt det der eg har hørt en gang at d e 20år aldersgrense..er det sant? *e d gratis å gå...må eg bestille plass/billetter? *blir d css? eller bare battlefield?! takk på forhånd 8055841[/snapback] I fjor var det ingen konkret aldersgrense, men det er nabefalt at man kant a vare på seg selv. En 10-åring drar ikke på LAN alene liksom. Dessuten var det vel slik at alle under en viss alder måtte han underskrift med hjemmefra. Om det blir noen endringer på dette i år vet jeg ikke, men jeg er bombesikker på at du kommer inn med mindre du er veldig ung og umoden. Det er ikke gratis. For å delta på LAN-biten må du kjøpe billet (som er det samme som plass). Ellers så vil det finnes dagspasser så du kan komme å se på ulike foredrag, stands eller hva det blir av arrangementer. Du kan spille hva du vil. Det var compo i CS:S i fjor og blir nok det i år også. Da må du logisk nok finne deg noen å være på lag med (klan) hvis du ikke har det allerede Lenke til kommentar
samerali2 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) du har et poeng...må ikke gå alene :S ellers så blir d kjedelig.. forresten eg bor i bergen! vi får se til den datoen kommer Endret 1. mars 2007 av samerali2 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Husk at billetter kan bli utsolgt da Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 *snap* Vel det ser ut som de er enig med seg selv der borte at NAVNET VIL IKKE BLI ENDRET. Men så gir jeg blaffen i hele navnet, det er opplevelsen jeg bryr meg om. 8052163[/snapback] Og hva er opplevelse på engelsk? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 experience betyr også erfaring.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Og å oppleve... Endret 4. mars 2007 av eguliano Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Thumbs up for Valhall, second to Vikingskipet. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hm, titter litt.. Er vel ikke lov til og ha LAN i vallhall? Veldig viktig å sjekke ut dette Espen. (Med brannvesnet ) OL'04 var det som ikke fikk lov til å bruke hallen av brannvesnet, pga lang avstand til brannstasjon + dårlig med rømningsveier. Lanet ble nesten stengt på dagen, men fikk lov til å holde seg ut uken. 8013764[/snapback] Du har selvfølgelig link til kilder?... (Nei jeg klarer ikke å tro på akkurat det, årsakene var nok litt andre/mer enn det) Brannvensenet kan stoppe arrangement om det får vite f.eks at sikkerheten ikke kan ivaretas på en sikker måte. Og det er opp til arrangørene å følge opp alt slik at sikkerheten blir god nok, slik vi gjorde det på Fornebu uten problemer. Men når det er sagt så har vi selvfølgelig grei kontakt med de nøvendige myndighetene underveis. .com: At Norges fylker hadde klart å være "litt" mer samkjørte hadde ikke akkurat skadet nei.... 8017871[/snapback] Vi tømte salen på3min det var ikke godt nok Det første naturlige å spørre han om var såklart, hvorfor brannvesenet ikke har godkjent hallen iår; Etter min erfaring fra i fjor, så har ikke brannsjefen nok peiling på dette med LAN parties og lignende. Jeg har opplevd at flere andre parties har blitt avlyst pga brannvesen i Vallhall før., sier Marius. Sjefene er dårlig på å gi ut info. Men dette er det eneste logiske svar jeg har akkurat nå.Så dere vet ingen konkret feil/mangel på bygget, det er bare ikke godkjent? Nei.. Er nok bare mer usikkerhet fra brannvesenet sin side som utgjør det. Så det vil ta lenger tid på å få godkjent papirer til et så stort LAN.. Elfin skrev at det var flere grunner til at det ble avlyst, litt senere så sto det at det var pga brannvesenet. Er dette den eneste grunnen til at det ble avlyst? Det er muligens fler grunner, men den infoen jeg har fått skal ikke ut enda. Sjefene skal i møte med Vallhall administreringen etterhvert, mulig det ikke kommer mer info før etter det; til det siste spørsmålet spurte jeg han om han hadde noe og si til alle som hadde tenkt seg ned til OL i påsken: dere har flere valg, som nollelva! Forumet på cg er et fint sted å finne ut av lans! Eventuelt kan dere kose dere på fjellet med familie som de fleste andre nordmenn;) Kilde; http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=760 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kult! Tror at jeg blir med i denne gangen, bor ikke så langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg