TST Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 I et eksklusivt intervju med Gamer.no, løfter arrangøren for første gang sløret for nye HW-LAN. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 En dag mindre og høyere pris. Aw... I tillegg til det fortsatt tåpelige navnet, men vi skal vel ikke ta opp det en gang til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Uansett kan jeg melde at dusj og do og slikt er SKIKKELIG bra på valhall. Og det er jo udelt positivt . Også ca 10 min gange til butikk tenker jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Espen er en knall fyr så dette går nok bra (igjen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hva er adressen til hallen? Endret 23. februar 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Gleder meg, hwlan 06 var veldig bra og når man tar lærdom av feilene man gjorde da og prøver å utvikle produktet tror jeg dette virkelig kan bli enda bedre i år. Lykke til, ses der:o Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 http://www.vallhall.no/ Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 I tillegg til det fortsatt tåpelige navnet, men vi skal vel ikke ta opp det en gang til. Jeg har sagt det før, og gjentar gjerne - navnet vet jeg at det er mange som vil rynke på nesa over, og det er bare slik det er. Det vil alltid være sånn, men jeg håper at de som ikke liker navnet kan se bak det og faktisk like det vi skal levere. Jeg har i hvertfall den innstillingen at jeg er mer fokusert på hva jeg får, enn hva det heter. Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja men på valhall koster det å parker 24/7 det er utrolig dumt og dyrt... sover du og glemmer å betale slik jeg gjorde på oslolan blir det enda dyrere Men for all del hallen er MYE bedre Mulig jeg skal søke som crew i år også da Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg BER om navneskifte! Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er bare og be eguliano, for du får ikke ønsket ditt oppfyllt. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er et must å få Canon til akam.no's område Dumt er det både med et dårlig navn og en dag mindre, men vi får håpe dere greier å gjøre totalopplevelsen bedre. Når får de som bestilte de 500 første billettene til HW-LAN 2006 t-skjortene sine? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vel hallen heter vel egentlig! "Coca-Cola Vallhall Arena! Føler at Norge blir mer og mer kjøpt opp av burgerbefolkningen rett over den lille dammen. ESPEN. Er det pga det står CocaCola med store bokstaver dere valgte denne plassen?? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg BER om navneskifte! 8008256[/snapback] Navnet fungerer fint det, og betyr uansett ingenting så lenge selve arrangementet er bra. Kunne tenkt meg å dra, men hørtes kjipt ut med en dag mindre :/ Tror ikke jeg gidder reise helt fra tromsø om det ikke begynner før torsdag. På TG flyr jo dagene selv om det begynner på onsdag Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 "samme tid som ifjor"....høres ut som om jeg ikke kan i år heller da, kjipt opplegg med at man skal ha høstferie i forskjellige uker.... Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hm, titter litt.. Er vel ikke lov til og ha LAN i vallhall? Veldig viktig å sjekke ut dette Espen. (Med brannvesnet ) OL'04 var det som ikke fikk lov til å bruke hallen av brannvesnet, pga lang avstand til brannstasjon + dårlig med rømningsveier. Lanet ble nesten stengt på dagen, men fikk lov til å holde seg ut uken. Lenke til kommentar
krisdt Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er dette sponset av Sony?? Jeg var på Experience i Valhall for en del år tilbake! Det var Sonys lansering av masse PlayStation 2 relaterte ting. En slags Sony-messe. Har fortsatt en del effekter som det står Experience på fra Valhall. Tilfeldig? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 "samme tid som ifjor"....høres ut som om jeg ikke kan i år heller da, kjipt opplegg med at man skal ha høstferie i forskjellige uker.... 8011485[/snapback] Helt enig! Det er utrolig dumt og irriterende at det ikke blir lagt opp for oss med høstferie i den perioden der LAN'et er ferdig/ikke begynnt. Jeg har så lyst! Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Håper det blir like bra som HW-lan Tror jeg tar meg en tur hit ja. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg føler navnet er litt slik som dette; Men navnet er nok ikke det viktigste. Hygiene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg