DjSlayer Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er lei CS og allt som har med CS å gjøre, orker ikke en tråd til hvor topic er "Hvordan sette opp en CS server" eller "Hjelp jeg har høy ping". Er også lei alle moralister må de brenne langsomt. Er det ingen som gidder å ta litt research på forhånd før de poster, selfølgelig kan jeg poste "Google is your friend" e.l. men det vil jeg kalle SPAM. En annen ting jeg er lei er folk som innsisterer på å skrive dialekt som ikke er noe godkjent skriftspråk her til lands. Er lei folk som starter tråder over hvor treigt forumet er, når det allerede eksisterer mange fra før (gidder de ikke å se etter?). Er Lei AMD vs. Intel, lei nVIDIA vs. ATI, Linux vs. Windows, IE vs. Opera, NTFS vs. FAT32. Er lei synsing. Og vet du hva? Det er etter bare noen måneder som aktiv forum bruker. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er lei av folk som poster dritt i søppel og klager på alle andre jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: DjSlayer skrev (2002-12-06 20:15):Jeg er lei CS og allt som har med CS å gjøre, orker ikke en tråd til hvor topic er "Hvordan sette opp en CS server" eller "Hjelp jeg har høy ping". Er også lei alle moralister må de brenne langsomt. Er det ingen som gidder å ta litt research på forhånd før de poster, selfølgelig kan jeg poste "Google is your friend" e.l. men det vil jeg kalle SPAM. En annen ting jeg er lei er folk som innsisterer på å skrive dialekt som ikke er noe godkjent skriftspråk her til lands. Er lei folk som starter tråder over hvor treigt forumet er, når det allerede eksisterer mange fra før (gidder de ikke å se etter?). Er Lei AMD vs. Intel, lei nVIDIA vs. ATI, Linux vs. Windows, IE vs. Opera, NTFS vs. FAT32. Er lei synsing. Da lurer eg på en ting. Hva er bra da? Om du ikke liker postene med det innholdet som du nevner, Ikke les dem da. Ser eg noen som eg ikke liker leser eller svarer eg ikke. Vennligst ikke start en nye tråd på alt du ikke liker. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Er enig med fondus. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Att dere er lei det kan jeg forstå, men jeg måtte bare få det ut før eller senere. Jeg ville bare opprette en liten klagemur for meg selv som en liten sikkerhetsventil. Så jeg opprettet den et sted hvor ytterst få ville lese den. Alternativet hadde vært mindre hyggelig og enda mindre populært. Jeg hadde også ett annet poeng med denne tråden, men hvis den gikk dere hus forbi skal jeg la saken ligge. Ellers ha en god Lørdag. :smile: Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg er lei av alle som er er lei av alle som er lei av noen, jeg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 15:04, skrev Dan-Ove:Jeg er lei av alle som er er lei av alle som er lei av noen, jeg Så du er lei av deg selv :???: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Vell det er MANGE som ikke sjekker når man lurer på noe 1: jeg bruker først Google 2: SÅ spør jeg i #hw.no (Selv om det ikke er en support kanal er det noe annet for de som er VIP) 3: Så søker jeg på forumet 4: Så lager jeg post. Alt untatt nr2 kan anbefales for alle.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: CFD skrev (2002-12-07 18:47):2: SÅ spør jeg i #hw.no (Selv om det ikke er en support kanal er det noe annet for de som er VIP)Alt untatt nr2 kan anbefales for alle.. Hæ, Hvorfor ikke? Hvem er ikke velkommen der? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 trur han meinte det med Support... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hvis jeg spør om noe på #hw.no blir jeg ikke flamet, men det skal godt gjøres å få noe svar av noen. De greie jeg kommer på i farten er vel anders, bbc og delvis b|real kanskje... CFD hvis han ikke er alt for overlegen :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 22:17, skrev fondus:Hvis jeg spør om noe på #hw.no blir jeg ikke flamet, men det skal godt gjøres å få noe svar av noen. De greie jeg kommer på i farten er vel anders, bbc og delvis b|real kanskje... CFD hvis han ikke er alt for overlegen :wink: Vell hva mente du med det? Synes jeg kan være veldig snill og hjelpsom på gode dager jeg. Men bare på Gode dager da. Mange ganger så sier vi bare : #hardware.no @ efnet , er liksom bedre det en og hjelpe så sinsykt mange folk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 23:03, skrev CFD:Vell hva mente du med det? Nøyaktig det jeg sa... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Vell jeg hjalp en idag jeg. Kan gi god support hvis situasjonen krever det. Kan godt ta fram en logg som beviser alt.. Men du var jo der og diskuterte du og. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hvem var det om og hva? Når? Husker ikke, si meg det så husker jeg det sikkert. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 jeg sliter med CS'n min. får choke! er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg kan faktsik spørre om noe og få brukbart svar. Andre må pelle seg til l4m3r hw.no@efnet. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 eeeh.. mrA|.. eeeh??? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 20:15, skrev DjSlayer:Jeg er lei CS og allt som har med CS å gjøre, orker ikke en tråd til hvor topic er "Hvordan sette opp en CS server" eller "Hjelp jeg har høy ping". Er også lei alle moralister må de brenne langsomt. Er det ingen som gidder å ta litt research på forhånd før de poster, selfølgelig kan jeg poste "Google is your friend" e.l. men det vil jeg kalle SPAM. En annen ting jeg er lei er folk som innsisterer på å skrive dialekt som ikke er noe godkjent skriftspråk her til lands. Er lei folk som starter tråder over hvor treigt forumet er, når det allerede eksisterer mange fra før (gidder de ikke å se etter?). Er Lei AMD vs. Intel, lei nVIDIA vs. ATI, Linux vs. Windows, IE vs. Opera, NTFS vs. FAT32. Er lei synsing. Lurte på et par ting: Hvordan setter jeg opp en CSserver?? Hvorfor i varmere strøk down under har jeg så høy ping! Hva er best av AMD og Intel? ----||-------- Nvidia og ATI?? ----||-------- Linux og Windows? ----||-------- IE og Opera? ----||-------- NTFS og FAT32? Jeg syns alle er like bra! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå