Espp Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Viste ikke hvor jeg ellers skulle plasere denne. Så er det feil, får dere bare klage. Men jeg tenkte å søke en jobb der jeg trenger truckførerbevis - vet at denne blir dekt via jobben. Men jeg tenke at jeg skulle være litt smart: Plassen jeg vil jobbe har utrolig mange søkere, men (nesten) alle uten truckførerbevis. Derfor tror jeg at sjangsen for jobben er betraktelig større hvis jeg har den fra før. Så hvis jeg hopper rett til poenget, noen som vet hvor mye det koster for truckførerebevis? (Truck lappen) Lenke til kommentar
trra Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Tok dette via jobben for noen år siden og da kosta det 8-10k. Uansett så er det vel ikke verre enn å ringe noen som driver med truckopplæring og spørre om pris. Edit : enten har jeg alzheimer ellers så har prisene sunket noe voldsomt Endret 23. februar 2007 av trra Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 På Jungheinrich koster det 3900 (inkl. lunsj ) + 500 for selve beviset. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 De fleste ligger på 3500 til 4500kr. Noen bedrifter, vikarbyråer og ateat har avtaler med steder som driver med opplæring og da får man dette til en rimeligere pris. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) I følge faren min som driver litt med dette, ca 5000,- . Inkl 20 timer kjøring og papirer osv Endret 30. mai 2009 av Serqevx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå