kennyo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som har erfaring med lakkforsegling? De som utfører dette opererer jo med flere års garanti. Vil det si at du kan kjøre på med avfetting, svamping, høytrykkspyler o.l. på vinteren for å få bort asfaltrester, salt o.l. og likevel holder forseglingen? Vanlig voks gjør jo ikke det. Eller er den så bra at du bare kan spyle skitten rett av i årevis etterpå? Må du ettervokse selv etter en stund? Det er jo ikke akkurat gratis med lakkforsegling, så er det verdt prisen? Og fungerer det slik at du leverer inn en møkkete bil, eller må du ha den godt vasket på forhånd? Mange spørsmål, men vil gjerne vite en del før jeg bruker så mye penger på dette. Lenke til kommentar
Aadland Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 En på jobben gjorde dette med bilen sin, han var meget fornøyd sa det var vel verdt pengene. Her gjør de det ikke med biler som er gamle eller har slitt lakk, det er fordi det blir ikke like godt resultat og varer ikke så lenge som de garanterer. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Om bilen er et par år, så blir lakken rubbet for det øverste lag med dritt og møkk, før en skikkelig omgang med lakkforseiling påføres. Holdbarheten er mye bedre enn vanlig voks, men det må gjøres av proffe. Helt nye biler må vente til lakken har herdet ordentlig før det kan gjøres. Ca 3 til 6 mnd. Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Takk for tilbakemeldinger så langt! Vi får se hva vi bestemmer oss for etterhvert. Kom gjerne med flere erfaringer, om noen har noen. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 En venn av meg driver med det og han sa at det var bare positive tilbakemeldinger,men jeg hadde ingen nytte av det siden jeg polerte bilen min minst 6-7 ganger i året.Han sa det er enormt bra for de som liker å svinge innom en tapp å bare spyle bilen.Du får samme virkning som når bilen er nypolert bare at det varer lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå