JFM Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 HEI Jeg har fått en oppgave på skolen : 1. Hvor mye penger bruker norge på strøm i året? 2. Hvilke land selger mest strøm til andre land? Er disse påstandene rett heller gal? 1. Norge bruker mere strøm enn Sverige. 2. Norge kjøper mere strøm enn de lager selv. TAKK FOR HJELPEN Lenke til kommentar
streeter Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nå hjalp jeg deg forrige gang. Gjør nå i det minste ett forsøk... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Nå hjalp jeg deg forrige gang. Gjør nå i det minste ett forsøk... 8008182[/snapback] Du aner ikke hvor mye tid jeg har brukt på å prøve å finne svar Lenke til kommentar
gjermshus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 http://www.globalis.no/land/norge/(show)/i...(indicator)/495 Det var ikke mer en et google søk som skulle til for å finne noe statistikk Evt. kan du ta en titt på SSB sine sider. jeg vet ikke hva de har om strøm men de har mye statistikk om mange forskjellige emner i sin statistikkbank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå