Rugboy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hei! Noen her som vet hvordan man vektoriserer enkel grafikk i photoshop CS2 eller illustrator CS2? Kan lagre bildet i de fleste formater, så det burde ikke være nå problem Sitter på mac btw Endret 23. februar 2007 av Rugboy Lenke til kommentar
Totto Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei! Noen her som vet hvordan man vektoriserer enkel grafikk i photoshop CS2 eller illustrator CS2? Kan lagre bildet i de fleste formater, så det burde ikke være nå problem Sitter på mac btw 8005738[/snapback] Det er nok ingen måte å gjøre dette automatisk på hvis det er det du mener.. Må faktisk inn i illustrator og bruke ett punktverktøy og risse inn alt på egenhånd.. VELDIG langdryg jobb.. Eneste løsningen jeg vet om. Hadde en logo som skulle trykkes på noen gensere en gang. Logoen var i en tiff fil såvidt jeg husker, og da måtte jeg faktisk vektorisere denne selv i illustrator og sende den inn. Ergo, det lønner seg å lage den i illustrator fra starten av... -totto Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Du kan bruke PowerTRACE som finns i CorelDRAW-pakken. mao. det finns måter å gjere det automatisk på... Endret 23. februar 2007 av johnohod Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Du har òg Live Trace i Illustrator. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Du har òg Live Trace i Illustrator. 8006892[/snapback] I stand corrected... Sorry:) Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Takk for svar EDIT: Fant ut hvordan man gjør det Endret 1. mars 2007 av Rugboy Lenke til kommentar
Eilorendil Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dette er en veldig god tutorial for vektorisering i Photoshop, hvis du trenger mer hjelp http://www.heathrowe.com/tuts/vector.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå