Gå til innhold

Samsung LE40F71B på salg idag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått tilbud om å kjøpe denne til kr 11990,- Tilbudet gjelder kun idag. Det er på en lokal Euronicsbutikk som hadde fått inn feil tv. Er dette en god pris? Trenger svar fort som ....

8005641[/snapback]

:hmm: Høres dog veldig merkelig ut at en Euronicsbutikk selger den så billig når den er utsolgt over alt og de sikkert lett kunne fått 3-4000,- mer for den. Hvorfor "tape" 30-40 000,-??

Men hvis du er helt sikker på at dette er F71 skjermen til samsung så er det bare å ta opp lån :)

Lenke til kommentar
Har fått tilbud om å kjøpe denne til kr 11990,- Tilbudet gjelder kun idag. Det er på en lokal Euronicsbutikk som hadde fått inn feil tv. Er dette en god pris? Trenger svar fort som ....

8005641[/snapback]

:hmm: Høres dog veldig merkelig ut at en Euronicsbutikk selger den så billig når den er utsolgt over alt og de sikkert lett kunne fått 3-4000,- mer for den. Hvorfor "tape" 30-40 000,-??

Men hvis du er helt sikker på at dette er F71 skjermen til samsung så er det bare å ta opp lån :)

8007055[/snapback]

Ja, jeg er helt sikker på dette. Det er flytte/nyåpningssalg og dette partiet var kommet feil. Skulle vere en annen modell, og annonseavisa var allerede distribuert så euronics tok det på sin kappe.

Uansett så var det utsolgt da jeg var der kl 14.30 idag. Kunne bestille flere, men da var prisen 19998,- Jaja, ikke mer å tenke på, men jeg fikk da en billig 26 tommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...