djupvannselg Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 sitter her og vurderer og skaffe meg en evo 5, så blei jeg bare nysjerrig på om noen her kansje har prøvd eller har no kjennskap til denne bilen? Ta en titt på herligheten her! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 En herlig bil med uvirkelig kraft! Gled deg til fartsøkningsfelt om du kjøper den! Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 vurderer det sterkt.. kansje noen har peiling på hva prisen på den med toll og avgifter er? Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 www.toll.no, har svaret! Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 takk for linken.. blir ca 300.000 for bilen på norske skilter.. den er kansje dyr og forsikre for meg som 18 åring, hvis den er det, så tyr man til fadern^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Skal du ha Evo 5 til 300000 som førstebil? Øhm, ikke for å moralisere, men hvorfor ikke kjøpe noe som går helt greit og er trygt i første omgang for å lære seg å kjøre, og så gå over til noe slikt? Jeg sier ikke at alle førstegangskjøpere som kjøper raske biler krasjer, men skremmende mange gjør en gang det. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Billig og brae biler på Japan Auto. Evo 5 var bare fet. Du har smak på biler skal jeg si deg Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 sitter her og vurderer og skaffe meg en evo 5, så blei jeg bare nysjerrig på om noen her kansje har prøvd eller har no kjennskap til denne bilen? Ta en titt på herligheten her! 8005623[/snapback] Jeg tror ikke du får registrert bilen. Det finnes nemlig per i dag ikke godkjente registreringspapirer på RHD biler. Og hvis du allikevel har papirer, har Japan Auto en del svin på skogen. Skulle jeg hatt banebil så kanskje.. Men å kjøpe bil derfra til daglig bruk, nei takk. Og jeg har importert bilen min fra Japan. Hvis du har 300 000,- og vil ha deg en Mitsubishi Evo - prøv å finn en tysk eller norsk bil som du kan kjøpe. Eventuelt så kan du se deg etter en Subaru Impreza GT (de bilene som kom før modellen skiftet navn til Impreza WRX). Disse er fra rundt samme årstall som Evo 5, og du får kjøpt en del slike biler her i landet uten den helt store kostnaden. Kommer langt med 200 000,- vil jeg tro. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Er du 18år, og det første du tenker på å kjøpe er en Evo? Lenke til kommentar
evo4life Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Løp å kjøp! kommer aldri til å angre den følelsen du får av å kjøre en evo.. Bildene er av min Evo 7 forøvrig Mvh Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 [sakset bilder] Løp å kjøp! kommer aldri til å angre den følelsen du får av å kjøre en evo.. Bildene er av min Evo 7 forøvrig Mvh 8019968[/snapback] For å si det sånn. Om trådstarter hadde hatt penger til å kjøpe en Evo VII venstrerattet bil, så for all del. Har ikke et vondt ord å si om bilen (annet enn at de gamlere bilene er litt morsommere etter min mening, Evo 5 og 6). Men her er det snakk om å kjøpe en høyrerattet Evo 5 fra Japanauto. En bil som er momset, og ikke registrert/betalt avgift/godkjent på noen måte. Hvis trådstarter kjøper en sånn bil i god tro, og ender opp med å ikke få skilter, så vil ikke jeg være den som har fått han/hun til å kjøpe. Derimot hvis du får en kontrakt som garanterer at en eller annen får registrert bilen og kan selge den med skilter (og da selvfølgelig registrert på vanlig måte og ikke unntaksregel). Så er det greit. Hvis ikke hadde jeg aldri turt å kjøpe. Og jeg ville uansett ikke handlet hos Japanauto, men det er en annen diskusjon. Stoler ikke på dem for fem flate øre. Vil tro at en europeisk Evo VII koster litt mer enn en momset Evo 5 i råtten stand. Og hvis vi gir dem tvilen og sier at bilen er i perfekt stand, hjelper det fortsatt lite hvis du ikke får skilter. Evo er faktisk en av de bilene jeg absolutt kunne tenkt meg å bytte til, hvis jeg skal bytte inn FDen min. Men da vil jeg ha en skikkelig Evo 5 eller 6 fra Japan. Og per i dag lar det seg rett og slett ikke gjøre på grunn av typegodkjenning. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Løp å kjøp! kommer aldri til å angre den følelsen du får av å kjøre en evo.. Bildene er av min Evo 7 forøvrigMvh 8019968[/snapback] Hvor bor du, ikke tilfeldigvis utenfor Trondheim vel? Er 95 % sikker på at jeg har sett den bilen din en gang for et par uker siden Lenke til kommentar
evo4life Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 [sakset bilder] Løp å kjøp! kommer aldri til å angre den følelsen du får av å kjøre en evo.. Bildene er av min Evo 7 forøvrig Mvh 8019968[/snapback] For å si det sånn. Om trådstarter hadde hatt penger til å kjøpe en Evo VII venstrerattet bil, så for all del. Har ikke et vondt ord å si om bilen (annet enn at de gamlere bilene er litt morsommere etter min mening, Evo 5 og 6). Men her er det snakk om å kjøpe en høyrerattet Evo 5 fra Japanauto. En bil som er momset, og ikke registrert/betalt avgift/godkjent på noen måte. Hvis trådstarter kjøper en sånn bil i god tro, og ender opp med å ikke få skilter, så vil ikke jeg være den som har fått han/hun til å kjøpe. Derimot hvis du får en kontrakt som garanterer at en eller annen får registrert bilen og kan selge den med skilter (og da selvfølgelig registrert på vanlig måte og ikke unntaksregel). Så er det greit. Hvis ikke hadde jeg aldri turt å kjøpe. Og jeg ville uansett ikke handlet hos Japanauto, men det er en annen diskusjon. Stoler ikke på dem for fem flate øre. Vil tro at en europeisk Evo VII koster litt mer enn en momset Evo 5 i råtten stand. Og hvis vi gir dem tvilen og sier at bilen er i perfekt stand, hjelper det fortsatt lite hvis du ikke får skilter. Evo er faktisk en av de bilene jeg absolutt kunne tenkt meg å bytte til, hvis jeg skal bytte inn FDen min. Men da vil jeg ha en skikkelig Evo 5 eller 6 fra Japan. Og per i dag lar det seg rett og slett ikke gjøre på grunn av typegodkjenning. 8020072[/snapback] Typegodkjenning er ett "problem" uansett. Min er heller ikke typegodkjent faktisk. Men fikk ordnet skilter uansett. Ingen evo'er før E8 er solgt utenfor japan så alle modeller under E8 er grå import eller privat import. Min ble importert fra japan av Ralliart i Tyskland og solgt "Ny" i tyskland. Alle modeller fra og med E8 er typegodkjent. Kjenner en i Trondheim som har en E5 RS på normale skilter. Denne ble importert fra Dubai som kom dit fra Japan Altså, alle evo'er under E8 kommer garantert ny fra Japan. Skal man få disse på norske skilter må man sjekke med tyske TUV først før man kjøper. Hvis du oppgir chassinr. kan de finne ut om de kan gi deg ECE dokumenter på bilen. Får du dette så godkjenner biltilsynet dette med en gang. Hvis ikke bør man finne noen som kjenner noen i TUV som kan lage ett bassert på andre biler i basen Mvh Lenke til kommentar
evo4life Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Løp å kjøp! kommer aldri til å angre den følelsen du får av å kjøre en evo.. Bildene er av min Evo 7 forøvrigMvh 8019968[/snapback] Hvor bor du, ikke tilfeldigvis utenfor Trondheim vel? Er 95 % sikker på at jeg har sett den bilen din en gang for et par uker siden 8020229[/snapback] Stemmer det ja Mvh Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stemmer det ja Mvh 8020750[/snapback] Hvor er det du bor da? Lenke til kommentar
evo4life Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stemmer det ja Mvh 8020750[/snapback] Hvor er det du bor da? 8020902[/snapback] Melhus Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stemmer det ja Mvh 8020750[/snapback] Hvor er det du bor da? 8020902[/snapback] Melhus 8021266[/snapback] Ok, jeg bor på Hølonda Lenke til kommentar
evo4life Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stemmer det ja Mvh 8020750[/snapback] Hvor er det du bor da? 8020902[/snapback] Melhus 8021266[/snapback] Ok, jeg bor på Hølonda 8021277[/snapback] Ok, da passerer du vel det huset i samme farge som bilen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ok, da passerer du vel det huset i samme farge som bilen 8021299[/snapback] Det som ligger på andre siden av der vegen går av til Buvika, den lange bakken der? Lenke til kommentar
evo4life Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ok, da passerer du vel det huset i samme farge som bilen 8021299[/snapback] Det som ligger på andre siden av der vegen går av til Buvika, den lange bakken der? 8021326[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå