Dragoncrest Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tror det fortsatt er med betatilgang med i spillene, det er nå bare å se på koveret på spillet. Hvis det er betatilgang så er det et klistermerke som sier det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Første sendinga med spill som inneholdt beta-key ja. Står på coveret om det gjør det. En stund siden jeg har spilt det nå, blei litt lei etter å spilt gjennom det og eller gått rundt og kødda i coop, men det var veldig morsomt da! Anbefaler det absolutt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Første sendinga med spill som inneholdt beta-key ja. Står på coveret om det gjør det. 8513488[/snapback] Det at det kun var den første batchen med Crackdown som inneholdt beta-key, er jo bare tull, sist jeg så Crackdown i butikkhyllene hadde alle fortsatt klistremerket med "Including access to Halo3 multiplayer beta!" Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan fortsatt lett anbefales. Dessuten er det forventet en DLC pakke snart... har faktisk spart noen av bossene for at det fortsatt skal være gjenger tilstede når jeg spiller det som følger med DLC'en. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selv om du har fullført spillet (og alle bossene), kan du velge å slå på random crimes neste gang du starter spillet. Når den nye oppdateringen kommer, har jeg også hørt at du kan slå på bossene. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selv om du har fullført spillet (og alle bossene), kan du velge å slå på random crimes neste gang du starter spillet. 8515032[/snapback] Vet... men det blir liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har dere fått med dere noen dato for denne tilleggspakken? Liker Crackdown veldig godt, og har spilt det masse. Synes det blir litt for lite å gjøre i lengden. Ender med at man gjør det samme om og om igjen. Hadde man bare hatt litt større areal, samt flere bosser (og gjerne litt vanskligere). Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vi vet ikke når den kommer ut, men det skulle ikke være så lenge til. Jeg håper hvertfall at det går an å restarte bossene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Første sendinga med spill som inneholdt beta-key ja. Står på coveret om det gjør det. 8513488[/snapback] Det at det kun var den første batchen med Crackdown som inneholdt beta-key, er jo bare tull, sist jeg så Crackdown i butikkhyllene hadde alle fortsatt klistremerket med "Including access to Halo3 multiplayer beta!" 8514375[/snapback] Javel, slapp av. Det var hvertfall det som blei sagt, at bare den første sendinga ville inneholde beta-key. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva er det den nye patchen inneholder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå