Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Sinnsykt bra spill, du kan gå helt bananas med våpen eller store lastebiler får hjerte mitt å fryde av. Blir jo helt revet med ved å samle opp Agility orbs og Hidden orbs Grafikken er jo rålekker spør du meg , spesielt biler og områdene er jo detaljrike . Himmelen tar nesten pusten fra meg, jeg tenker slikt: er dette virkelig en Xbox 360 som leverer så bra spill og ja det er nesten verdt en Xbox 360 alene Gogogogo Crackdown Endret 24. februar 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Genialt spill! 8017520[/snapback] Det coveret der er manipulert. Det er ikke sånn jeg har ihvertfall. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Heh, det er fra Ctrl+Alt+Del. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 veldig lette og gøye achievements på Crackdown, har nå klart 26 av 43 er stolt av meg. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ganske fett spill, men sangene på bil-radion suger hardt, 103 møkkasanger. Bilstyringa suger også, det er fett når man kan slædde bortover i svingene, men det kan man ikke i Crackdown Bilen bare bremser opp og svinger litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kjøpte spillet tidligere i dag, og fikk vel spilt en rundt to-tre timer. Så langt klarer jeg å finne to skuffelser: Historien, eller mangelen på sådan. Jeg savner cutscenes allà GTA eller Saints Row. Her er det bare å fly fra en boss til en annen, uten spesiellt mye mellom. Lock-on aim-funksjonen - denne treffer langt oftere på biler og døde (dvs. fiender som stuker seg gjennom en dødsanimasjon) enn faktiske fiender, noe som gjør at man ofte må jobbe mye før man klarer å sikte seg inn på rett person. Av positive ting å trekke frem, så må fysikken helt klart nevnes, denne er stor morro å leke med, grafikken er også gjevnt over pen, kombinert med en helsikes draw-distance og framerate. Skal ikke gjøre meg opp noe inntrykk helt ennå, men det virker iallefall smågøy. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Heh, det er fra Ctrl+Alt+Del. 8017720[/snapback] Xbox 360 har ikke tastatur, dummen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 haha, istad etter at jeg hadde spilt i en par timers tid så hørte jeg den Orb lyden i et kvarter etterpå elns Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 haha, istad etter at jeg hadde spilt i en par timers tid så hørte jeg den Orb lyden i et kvarter etterpå elns 8019695[/snapback] Ja, jeg synes jeg hører den selv når xboxen ikke står på jeg! Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Bilstyringa suger også, det er fett når man kan slædde bortover i svingene, men det kan man ikke i Crackdown Bilen bare bremser opp og svinger litt. 8018724[/snapback] Da kan du ikke å kjøre bilene, eller bruker feil bil. Flere av "sportsbilene" i crackdown kan du kaste sidelengs igjennom svingene ganske så lett. Full gass, napp litt i brekket og på gassen igjen så er du i gang Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jepp, jeg klarte noen skikkelig pene slædder idag med de los muertos sportsbilene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Aight, hvordan i svarte svingende satan kommer man seg til siste bossen? Sitti en time å prøvd å klatre opp det tårnet! 8014039[/snapback] Du må gå inn i en dør nederst, og fighte mange gjengmedlemmer og så ta en heis inni der. Sorry ass, men det blir som å si; du må bare gå dit, også slåss, og kjøre bilen bort til det stedet. :!: Om noen kunne tenkt seg å hjelpe meg å finne veien på co-op; D3D Boffen Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 dette spillet skal jeg gå til innkjøp av:) men må vente litt. skal kjøpe ny skjerm har 800 og skjermen koster 1600. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skyt i stykker dekkene på enkelte biler, å du har den ultimate drifte bilen! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan man velge/lage egen character i spille, eller MÅ man være han duden som er på stort sett alle bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan man velge/lage egen character i spille, eller MÅ man være han duden som er på stort sett alle bilder? 8021628[/snapback] man kan velge mellom 10+ stk er det vell Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan man velge/lage egen character i spille, eller MÅ man være han duden som er på stort sett alle bilder? 8021628[/snapback] man kan velge mellom 10+ stk er det vell 8021640[/snapback] Interessant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det som mange kanskje ikke vet om er at hvis en venn av deg ikke har denne ekstra pakken så kommer det frem at du har en nyere/annen versjon en vennen din. En litt dum måte å skrive det på når versjonen er den samme, kun at du har denne ekstra pakken med flere skins.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sorry ass, men det blir som å si; du må bare gå dit, også slåss, og kjøre bilen bort til det stedet. :!: Om noen kunne tenkt seg å hjelpe meg å finne veien på co-op; D3D Boffen 8020034[/snapback] Den heisen var litt vanskelig å ta ja, jeg og MartinLande tok spillet mitt i går Du mener du pyramiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå