karl-wilhelm Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Altså Lars Monsen skremte bort bjørner i Canada med sin egen stemme. Så jeg ville ha sattsa på at det funka. Feign death er for pyser og hunters Endret 19. juni 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kanskje Lars Monsen har en jævla nifs stemme. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Feign death er for pyser og hunters 8898724[/snapback] Feighn Death er bare for pyser, siden huntere er pyser. *wowprat* Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kanskje Lars Monsen har en jævla nifs stemme. 8898769[/snapback] Tror bjørnene er mer redd det faktum at Monsen har vært alene i villmarka noen måneder, ikke godt å vite hva han kan finne på da..... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg ville gjort det samme som jeg gjorde da jeg fikk en elgku etter meg; løpe som faen! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg hadde sunget "Take on me" med min verste sangstemme og skremt bjørnen til skogs. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg hadde sunget "Take on me" med min verste sangstemme og skremt bjørnen til skogs. 8899462[/snapback] Ja, enig med den, men husk å drit i verset og gå rett på de lyseste tonene Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg hadde sunget "Take on me" med min verste sangstemme og skremt bjørnen til skogs. 8899462[/snapback] Ja, enig med den, men husk å drit i verset og gå rett på de lyseste tonene 8899611[/snapback] går rett på falsetten. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ville det ikke funka å gitt den en midt på snuta? Jeg har hørt at de har et svakt punkt der:P I ytterste konsekvens så er det vel bare å kjempe tilbake med alt du har, sannsynligvis så har du null sjanse hvis en bjørn virkelig angriper deg. Normale folk ser ikke forskjell på en brun/svart/grizzly, den eneste vi klarer å skille fra disse er isbjørn. Jeg tror ikke at folket her har stilt seg opp og vurdert om bjørnen som kom rett i mot dem var sånn eller sånn. Proffene vet hva de driver med, det gjør ikke den gjengse forumbruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå