lain Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Klødd den bak øret til den legger seg på ryggen, så klødd den på magen. Ser jeg deg gjøre det/prøve det på en vill bjørn så må jeg være der med videokameraet mitt..lol 8005804[/snapback] Pft, alle vet at de er bare noen missforståtte kosebjørner som bare trenger en klem. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Finner frem mobilen og ringer til VG Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kroppen får jo en reaksjon i en slik sitausjon, men hadde jeg holdt meg rolig så vill jeg kanskje tatt frem mobiltelefonen slengt opp en ringetone og kastet den vekk, i håp om at bjørnen enten går etter mobilen eller blir skremt. Hadde ikke dette funket og bjørnen kommet mot meg, hadde jeg sagt: "It's coming right for us!" så fått panikk og sannsynligvis løpt alt jeg kunne og skreket som ei lita jente i håp om at en jeger hører meg og skyter bjørnen før den får tak i meg. Er alt håp ute så må man avslutte med stil og prøve å banke opp bjørnen med noen solide slag, får man tak i no sand eller jord kan kan jo prøve å blinde den og håpe den fyker inn i et tre og slår seg selv ut. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Helt ærlig talt så det nok ikke enkelt og vite hva du gjør i en sånn situasjon...Noe annet å snakke om det når du ikke er i den situasjonen og når du faktisk er i den situasjonen...To forskjellige ting det...Akkurat som etterpåklokhet det.. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvis jeg hadde møtt en bjørn.... Da hadde jeg tatt capsen bak fram, sagt: C'mon punk, make my day og sett på den med et helt forjævlig vilt blikk! Så hadde jeg venta til den sprang avgårde Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7_VlVckrUgY Frå Youtube til verkelegheita hadde eg nok tatt beina fatt, trur ikkje eg hadde hatt mot nok til å legge meg ned. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Stått på stedet hvil og gaula til krampa har tatt meg. Så på discovery at om du kjefta på en bjørn blir den redd elns. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Corruption, CoA, Immolate, fear, Shadowbolt, shadowbolt... Kjem heilt an på lvl då... BOOM headshot. Men frå spøk til revolver, ein skal vera bra kald om ein maktar leggje seg ned og spele daud. Om ikkje den støtaktige pusten hadde røpa meg i ein slik situasjon, hadde nok dei ferske ekskrementa mine gitt bamsen ein peikepinn om at her er det ferskt kjøt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Tror jeg ville kastet en flashgranat, så kanskje smoket litt, før jeg hadde slengt meg ned bak et tre og campet. Endret 23. februar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sannsynligvis må jeg ikke gjøre noe som helst, for bjørner er redde for mennesker. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ikke akkurat, Skarstad. Kanskje de som er her i området, men hvis du er i Canada for eksempel, kan det være noe helt annet. Så nylig en dokumentar om bjørneangrep. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Det er jo en viss sjanse for å bli angrepet, men den er veldig, veldig liten. "List of fatal bear attacks in North America There were about 52 recorded deaths due to black bears between 1900 and 2003 and about 50 deaths due to brown bears and about 5 due to polar bears in the same period." Kilde. Endret 23. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bjørner er store. De biter og klorer. Så jeg ville gjort meg stor, gått bort og bitt den og klort den til den stakk. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bjørner er store. De biter og klorer. Så jeg ville gjort meg stor, gått bort og bitt den og klort den til den stakk. 8007616[/snapback] tenk hvis den tenker det samme om deg da kan det bli morro Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Tatt opp gønnern og smoka'n. Edit: Tror ikke Grizzlybjørner kan klatre, men svartbjørner kan. Ikke at noen av dem, for ikke å si bjørner generelt (med unntak av folk som heter Bjørn), er spesielt vanlige her i Stavanger-området. Endret 23. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bjørner er store. De biter og klorer. Så jeg ville gjort meg stor, gått bort og bitt den og klort den til den stakk. 8007616[/snapback] tenk hvis den tenker det samme om deg da kan det bli morro 8007625[/snapback] Da gjør jeg meg ennå større. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Går rolig tilbake, og følger den etter skal jeg vise fram tissen. Endret 23. februar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
errgo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg ville gått rolig bakover til den var utenfor rekkevidde. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva ville du gjort vis du hadde møtt en bjørn? 8005523[/snapback] Jeg hadde løpt. Men jeg har hørt at man burde leke død, men det hadde jeg ikke våget. hva er dette for en tråd? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva ville du gjort vis du hadde møtt en bjørn? 8005523[/snapback] Jeg hadde løpt. Men jeg har hørt at man burde leke død, men det hadde jeg ikke våget. hva er dette for en tråd? 8008085[/snapback] Løpe er det dummeste man gjør, da ser bjørnen på deg som et bytte, og begynner å jage deg. Dumt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå