Gå til innhold

Kulturo: Brev fra Iwo Jima


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flesteparten av norske publikasjoner gir filmen sterk 5 eller 6, også gir kulturo den 7 av 10?

 

Jaja, jeg har ihvertfall inntrykk av at denne filmen skiller seg ut i mengden av "action WWII filmer", men jeg får se selv etter jeg har vært i kinoen.

Tror virkelig Clintern har fått til noe stort med denne :)

Lenke til kommentar
Flesteparten av norske publikasjoner gir filmen sterk 5 eller 6, også gir kulturo den 7 av 10?

 

Jaja, jeg har ihvertfall inntrykk av at denne filmen skiller seg ut i mengden av "action WWII filmer", men jeg får se selv etter jeg har vært i kinoen.

Tror virkelig Clintern har fått til noe stort med denne :)

8010269[/snapback]

 

Jeg vil jo bare kommentere at 7 / 10 hos oss i mange tilfeller er det samme som en femmer hos andre medier. Vår 10-er henger mye høyere enn de flestes 6-er gjør, og 10-eren skal vi bruke omtrent en gang hvert år (tror vi har brukt den en eller to ganger foreløpig). Dermed blir sekseren til vg og dagbladet ca. det samme som vår 9-er (og gjerne også til en viss grad litt av åtteren), og femmeren blir vår 7-er og 8-er...

Lenke til kommentar
(tror vi har brukt den en eller to ganger foreløpig)

8013411[/snapback]

 

Av ren nysgjerrighet, og fryktelig off topic; hvilke filmer har fått 10/10 hos Kulturo?

8013667[/snapback]

 

Jeg tror ingen kinofilmer har fått 10, men er ikke 100% sikker på det. Jeg husker derimot at Narnia på DVD fikk 10/10:

 

Link

 

Ellers finner dere mer om karakterdefinisjonene våre her:

 

Link

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...