SpecTrum Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 stunt og stunt, men kan si at jeg sto på tilhengerfestet til en audi. men han idioten sim satt it, presterte og begynne å kjøre, med meg livredd bakpå! kom i en sving. mista taket og datt av. fra 40 til 0 Km/t på sekundet! Tryne så ikke ut etterpå kan jeg si! har mine fine arr enda, 5 år etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ikke meg, men en som går på samme skole som meg: (skjedde i friminuttet) Film Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sitte på bak en Audi S4 med 315hk med kjelke og mopedhjelm i 100km/t på E39 er noe av det villeste stuntet jeg har gjort. Gikk bra helt til han som kjørte skulle ta en sving; bilen fikk sleng og kjelken jeg satt på og jeg fikk kjenne det ganska godt, ble slengt oppi brøtekanten som var frosset til is og knuste hjelmen, men heldigvis ikke ryggen Den fikk seg bare litt juling.. Ser i ettertid hvor heldig jeg var, skal ikke gjøre det igjen Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Sitte på bak en Audi S4 med 315hk med kjelke og mopedhjelm i 100km/t på E39 er noe av det villeste stuntet jeg har gjort. Gikk bra helt til han som kjørte skulle ta en sving; bilen fikk sleng og kjelken jeg satt på og jeg fikk kjenne det ganska godt, ble slengt oppi brøtekanten som var frosset til is og knuste hjelmen, men heldigvis ikke ryggen Den fikk seg bare litt juling.. Ser i ettertid hvor heldig jeg var, skal ikke gjøre det igjen 8118852[/snapback] Ja da var du ganske heldig vil jeg si. Gikk du fra hendelsen uten noen ordentlig skader? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ble liggende i sengen og hadde jævelig vondt i ryggen i noen dager da, klarte såvidt å gå. Men kjenner ikke no til det nå, heldigvis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har ikke gjort noe annet enn å hoppe fra bygning til bygning, eller ta salto fra containere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kræsje i en annen sykkel i 60 kilometer i timen, må komme høyt opp på lista. Nesten kjøre ut i elva med bilen, henge fast i den tlhengeren på traktor du snurrer inn høyballer med. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ikke meg, men en som går på samme skole som meg: (skjedde i friminuttet) Film 8062288[/snapback] det så ikke deilig ut Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg tror ikke det var spess behagelig nei Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kræsje i en annen sykkel i 60 kilometer i timen, må komme høyt opp på lista.Nesten kjøre ut i elva med bilen, henge fast i den tlhengeren på traktor du snurrer inn høyballer med. 8124172[/snapback] Har krasja i en annen sykkel jeg også. En vei her jeg bor var veldig populær å sykle ned, og se hvor fort man kunne kjøre. Veien er ganske smal og har noen side veier. Hente meg en gang at det kom en annen sykkel rett ut fra en av sideveiene. Endte meg at jeg fløy som supermann noen meter før jeg dundra i bakken og spiste grus Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ikke meg, men en som går på samme skole som meg: (skjedde i friminuttet) Film 8062288[/snapback] det så ikke deilig ut 8141304[/snapback] For en tosk. Det stuntet hadde jo ikke vært kult om det hadde gått bra engang, så hvorfor utsette seg selv for noe slikt? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Kalle en muskeløs yrkis idiot for; "utpult homo". Nei, jeg er ikke homofob, jeg var bare i ett særdeles godt humør! Endret 18. mars 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kalle en muskeløs yrkis idiot for; "utpult homo". Nei, jeg er ikke homofob, jeg var bare i ett særdeles godt humør! 8182079[/snapback] haha, og ble skadene dine? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ikke meg, men en som går på samme skole som meg: (skjedde i friminuttet) Film 8062288[/snapback] Minte meg om Prixen på Langmyra. Kan det stemme? Edit: "Si at det bare er skoa!" ... "Ring sjukebil noen da!" Idiot. Endret 19. mars 2007 av OML Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke meg, men en som går på samme skole som meg: (skjedde i friminuttet) Film 8062288[/snapback] haha hva faen klager han for. han hoppet ned fra et hustak, hva trodde han ville skje? Lenke til kommentar
joku Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hmmm... Når jeg var mindre (ca 10 år) hadde jeg og en kompis en moped som vi lekte med. Brukte å lage ganske store hopp og hoppa over hverandre. Hoppa ned fra 3 etasjen en vinter (masse snø da) Farn bor at med den mest populære badestranden i en by i Finland (ca 40 000 innbyggere). Der har de stupe brett helt til fem meter. Jeg og en kompis av meg sprang dit naken, stupa ned fra fem metern og sprang hjem igjen. Stupa fra 12 meter med fart. Det var skummelt. Kjørt i 100 km/h i en liten ingrodd grusvei med crosse bilen min. Litt skummelt når man begynne å sladde og grøften er 2 meter dyp. snøre kjørt med snowboard rundtomkring her i Tromsø. Ikke at det er farlig eller vanskelig, men litt artig å se utrykke til folk som sitt i bilan som kommer i mot/kjøre bak, eller når vi kjørte forbi. Det var det jeg kom på nu. Får se om jeg kommer på nokka mer seinere. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hoppa i skateboardrampe med Scooter Også et "uhell" stunt var når jeg kjørte 80kmt med scooter rett inn i betongvegg.. gikk bra med både fører og scooter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er det stunt vi skal snakke om her eller uhell/nesten-uhell? Nå er det jo bare uhell snakk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kjørte sparkesykkel utfor en lang bratt bakke og fikk ganske, egentlig veldig god fart. Fikk en stein i hjulet. Tja. Da skjønner dere kanskje at jeg lekte Supermann. Steinkrig. Jeg og noen venner var mindre og hadde steinkrig. Kasta sånne store grussteiner (ala 2,5x2,5x2,5 cm) på hverandre. Var gøy helt til jeg skulle leke Supermann (nok en gang) med en mye større stein (10x10x10cm). Var ikke noe gøy lenger når jeg draff bildøra til faren til han vi hadde krigen hos. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke meg, men en som går på samme skole som meg: (skjedde i friminuttet) Film 8062288[/snapback] Minte meg om Prixen på Langmyra. Kan det stemme? Edit: "Si at det bare er skoa!" ... "Ring sjukebil noen da!" Idiot. 8184741[/snapback] Stemmer det ja Fler moldinger her ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå