RobertSo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg får opp disse vinduene med følgende innhold: Noen som vil forklare meg hvordan jeg kan få en ytelsesindeks uten å bli fortalt at ny hardware er funnet, og at jeg må oppdatere... Har nemlig gjort det utallige ganger uten resultat nå... En annen ting er at det virket fint ved en annen installasjon av Vista, og da var Prossessor indeksen min på 5,1, mot 4,9 nå... Lenke til kommentar
jd_giskeodegard Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har akkurat samme problem.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=721431 Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Har funnet en løsning etter mange timer som sporhund... Gå inn på C:\windows\performance\WinSat\Datastore Og slett alle filene der. En lettelse og få ordnet det. Beklager at bildene over er forsvunnet, skjedde ved en feil... Lenke til kommentar
jd_giskeodegard Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Har funnet en løsning etter mange timer som sporhund... Gå inn på C:\windows\performance\WinSat\Datastore Og slett alle filene der. En lettelse og få ordnet det. Beklager at bildene over er forsvunnet, skjedde ved en feil... 8005610[/snapback] Det funket som bare juling! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå