Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Så du registrerte deg på forumet for å spørre om det? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 dette er faktisk noe jeg har lurt mye på jeg også.. godt spørsmål.. håper noen svarer Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) De kan nok bli solbrente, men de har en mye høyere terskel, så de blir nok ikke solbrente under normale omstendigheter. Har kamerater fra Colombia og Argentina som er sjokoladebrune, om man kan kalle dem det, og de må smøre seg. De er riktignok ikke negre, men en slags mellomting. Endret 23. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har en mørk venn som faktisk blir like lett solbrent som meg, hvis ingen av oss bruker solkrem. Jeg blir ikke så lett brent, men likevel... Lenke til kommentar
yo-mama Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 se på det andre emne også, det under Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg bare lurer 8004732[/snapback] Ja! De som er svart hudet kan blir solbrent, men det forekommer svært sjeldent. Neger er ikke et ord jeg vil har foretrukket. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 neger , svarting, farget , hva skal man si.. synes disse ordene er negative uansett hvordan du bruker dem... har et lite problem hvis du skal ha tak i en svart mann i en hvit folkemengde og du ikke hvet navnet på han og han har ryggen snudd mot deg... hoho Lenke til kommentar
yo-mama Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 neger , svarting, farget , hva skal man si.. synes disse ordene er negative uansett hvordan du bruker dem... har et lite problem hvis du skal ha tak i en svart mann i en hvit folkemengde og du ikke hvet navnet på han og han har ryggen snudd mot deg... hoho 8004939[/snapback] sry da, hva skulle jeg ellers skrevet? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg bare lurer 8004732[/snapback] Ja! De som er svart hudet kan blir solbrent, men det forekommer svært sjeldent. Neger er ikke et ord jeg vil har foretrukket. 8004924[/snapback] Er vel opp til den enkelte hva dem vil kalle dem? Blir bare helt "lam" i kroppen av denne diskusjonen rundt; neger eller farget... Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 neger , svarting, farget , hva skal man si.. synes disse ordene er negative uansett hvordan du bruker dem... har et lite problem hvis du skal ha tak i en svart mann i en hvit folkemengde og du ikke hvet navnet på han og han har ryggen snudd mot deg... hoho 8004939[/snapback] Hum, du gjør vel det samme som om du skulle få fatt i en hvit mann i en hvit folkemengde Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 litt vanskeligere å få fatt i en hvit mann i en hvit folkemengde enn å få tak i en neger i en hvit folkemengde... Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Denne tråden handler ikke om hva man skal kalle en neger (eller mørkhudet person om du vil). Selv om du er det jeg vil kalle kølsvart (altså nesten over mot blåfarge), tror jeg forsatt at du kan bli solbrent hvis du blir utsatt for ekstrem sterk sol, altså bruker olje, ting som reflekterer etc. Alt kjøtt kan jo i teorien bli stekt, så hvorfor ikke? EDIT: leifs Endret 23. februar 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 ein neger er ferdig stekt! Var kanskje litt på kanten den... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hahahaha... litt på kanten men... hohohoho Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg bare lurer 8004732[/snapback] Ja! De som er svart hudet kan blir solbrent, men det forekommer svært sjeldent. Neger er ikke et ord jeg vil har foretrukket. 8004924[/snapback] Neger er et helt akseptert ord i min omgangskrets, og da snakker vi ikke Ku Klux Klan eller Vigrid, men en helt normal norsk ungdomsgjeng med sunne interesser. Uansett; negre (eller mørkhudede, mørke, sjokoladebrune ... you name it) kan også bli solbrente, men de har en høyere terskel og derfor forekommer dette sjelden under normale omstendigheter. Hvis de virkelig går inn for det og legger seg nakne i Sahara tolv timer i strekk skal de nok alltids klare å bli litt solbrente. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg bare lurer 8004732[/snapback] Ja! De som er svart hudet kan blir solbrent, men det forekommer svært sjeldent. Neger er ikke et ord jeg vil har foretrukket. 8004924[/snapback] Er vel opp til den enkelte hva dem vil kalle dem? Blir bare helt "lam" i kroppen av denne diskusjonen rundt; neger eller farget... 8004948[/snapback] jeg og Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tråden har sporet av, og trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg