Gå til innhold

Hva har du glemt på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dagens tips:

 

når du tror at du har pakket med deg ALT du trenger, tar du å pakker ut hele baggen igjen (hjemme), og setter opp PC'en igjen akkurat som om du alleredet var på LAN'et. om du da får startet opp maskinen er det bare å pakke den sammen igjen og dra av gårdet, da er du helt siker på at du ikke har glemt noe. :smile:

 

btw: ikke glem baggen hjemme da... :grin:

Lenke til kommentar

jeg bruker bare å sette bagen/sekken ved siden av maskina - nappe ut alt som er kobla til den og skjermen, og stappe det nedi bagen uten noen "mellomlandinger". Det bruker som oftest å gå greit da. Det er bare at nettverkskabelen ligger på den venstre høyttaleren min, og siden den ikke er kobla i maskina til vanlig, er det lett å glemme den...

 

Edit: Cola er VIKTIG på LAN!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Croyfer på 2002-12-15 13:59 ]

Lenke til kommentar

På bussen fra Stavanger til Hamar (TG1900), om natten:

Vi sitter og har det gøy, alle skravler om hvor digg det kommer til å bli, helt til vi kommer inn på temaet 'Har vi glemt noe?'. En kamerat stivner til. TG-BILLETTEN! Det tar et sekund eller to før vi skjønner at han mener alvor, og så skriker vi ut i latter... Litt slemt kanskje, den stakkars fyren kaldsvetta sikkert en liter før han hadde fått tak i mora på tlf som sa han billettnummeret som stod på billetten...

Under samme TG virket av en eller annen grunn heller ikke VISA-kortet hans, så han måtte låne penger av oss andre som allerede hadde lite penger.

Det kan være lurt å ha med cash i tillegg til kort!

 

Selv har jeg aldri glemt noe viktig :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 20:18, skrev Menkromsen:

Jeg pleier å glemme nettverkskabel.


Har alltid med et ekstra nettverkskort og en ekstra mus.

Tilfelle det skjer noe liksom :smile:



Ja det må jo vere med en extra mus, en venn av meg ble så sur da han ble skyten. At han slo musa mot bordet,den knuste og han måtte låne penger av meg til å kjøpe nå :lol:

Mvh,Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...