danandre Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg pleier aldri å glemme noe, men jeg får jo sefølgelig problemer med PC'n når jeg kommer på LAN da :razz: Derfor har jeg alltid med meg forskjellige OS, drivere etc. Super Utilities 2003 og WindowsXP8in1 er et must :razz: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Lite LAN de siste to årene, men jeg har greid å glemme alle kortene i maskinen. (Skjermkort, lydkort, nettverkskort). Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 dagens tips: når du tror at du har pakket med deg ALT du trenger, tar du å pakker ut hele baggen igjen (hjemme), og setter opp PC'en igjen akkurat som om du alleredet var på LAN'et. om du da får startet opp maskinen er det bare å pakke den sammen igjen og dra av gårdet, da er du helt siker på at du ikke har glemt noe. :smile: btw: ikke glem baggen hjemme da... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 jeg bruker bare å sette bagen/sekken ved siden av maskina - nappe ut alt som er kobla til den og skjermen, og stappe det nedi bagen uten noen "mellomlandinger". Det bruker som oftest å gå greit da. Det er bare at nettverkskabelen ligger på den venstre høyttaleren min, og siden den ikke er kobla i maskina til vanlig, er det lett å glemme den... Edit: Cola er VIKTIG på LAN!!! [ Denne Melding var redigert av: Croyfer på 2002-12-15 13:59 ] Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 På bussen fra Stavanger til Hamar (TG1900), om natten: Vi sitter og har det gøy, alle skravler om hvor digg det kommer til å bli, helt til vi kommer inn på temaet 'Har vi glemt noe?'. En kamerat stivner til. TG-BILLETTEN! Det tar et sekund eller to før vi skjønner at han mener alvor, og så skriker vi ut i latter... Litt slemt kanskje, den stakkars fyren kaldsvetta sikkert en liter før han hadde fått tak i mora på tlf som sa han billettnummeret som stod på billetten... Under samme TG virket av en eller annen grunn heller ikke VISA-kortet hans, så han måtte låne penger av oss andre som allerede hadde lite penger. Det kan være lurt å ha med cash i tillegg til kort! Selv har jeg aldri glemt noe viktig :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 20:18, skrev Menkromsen:Jeg pleier å glemme nettverkskabel.Har alltid med et ekstra nettverkskort og en ekstra mus.Tilfelle det skjer noe liksom :smile: Ja det må jo vere med en extra mus, en venn av meg ble så sur da han ble skyten. At han slo musa mot bordet,den knuste og han måtte låne penger av meg til å kjøpe nå Mvh,Stian Lenke til kommentar
en mann Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Glemte penger/mat. Det er farsken meg kjipt. Satt igjen med stor gjeld. Glemte musmatten en gang. Kjipt når INGEN absolutt INGEN har musmatte til låns. Måtte spille med musen på ruglete bord. Tapte som oftest alle runder i hvilket som helst spill. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 På vei til TG01, omtrent halvveis, oppdaga kameraten min at han hadde glemt billettene...faren min ble nok ganske sur da han måtte kjøre helt tilbake til Oslo :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 jeg leser gjennom forumet, og ser at MANGE klarer å glemme TG-billetten sin. Kan det være så vanskelig å huske å ta med den? Er jo tross alt den som får deg inn på TG... :-Þ Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Musematte og Win 98 cd Lenke til kommentar
Frink Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Husker jeg la igjen LAN-bagen i bilen en gang jeg skulle på LAN. Pappa måtte kjøre tilbake med den. Var egentlig ikke så ille som det kunne vært, for tok bare en time eller to, så var jeg klar igjen :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 har en bag ståendes med tp,switch og strømkabler i. rasker bare med meg resten når jeg drar. meget smart :smile: tror ikke jeg har glemt noe viktig når jeg skulle på lan noen gang, bare små ting. men en gang jeg skulle til syden glemte jeg passet mitt. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Glømmer alltid hodetelefoner, og som regel også musematte. Har også glømt strømpadda og nettverkskortet en gang :sad: I tillegg glømmer jeg alltid å ha med nok mat og brus. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 ja hodetelefoner har jeg også glemt, jævelig irriterenes og ikke ha lyd!!! edit: var også en gang jeg kjøpte noen hodetelefoner fordi jeg hadde glemt, returnerte de på manda'n att. [ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-12-15 20:54 ] Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Tror det eneste jeg har glemt er en TP :smile: Ikke mye, men plagsomt når du trenger den for å komme på nett hjemme :smile: -Azton Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 11:36, skrev allyse:Peker først på øverste uttak på maskinen. og sier "strøm" - sjekker strømmen er/går i bagen. så sier jeg checked Si meg, snakker du engelsk med deg selv? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 er det noe galt i det!!!! :smile: |o|!! :-Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå