sjefen_ Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Vel, på små mini LAN så glemmer jeg ofte switchen, eler tar med en krysset nettverkskabel, det pleier å bli suksess...... Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Den 2002-12-07 01:37, skrev corcky: Driver cder. Driver du å legger inn drivere på LAN-party???? Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Rett så det e at dår må litt konfigurasjon te og då må du ha drivar cd, eller hvis heila greiå går adundas.. pleie jo det Eg og glømme ofte drivercd`er og sånn, hende eg glømme litt kablar, men isje så ofte.. de så glømme mye, må jo bare tenka to ganger, eller kanskje det e på tide me ei huskeblokk? (sånn så donald pleie og ha) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Glemte 2 120GB disker til TG iår.... litt plagsomt. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Glemte trådløse sender/mottaker dippedutten til mus og tastatur! Det var kjipa greier! Jeg kjøpte bare nytt tastatur og delte sender med naboen på musen!! Men det kostet meg 320 kroner! Glemmer ikke den en gang til! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Leser at de fleste glemmer musmatte og TP kabel! Det glemmer jeg jo alltid! Jeg tenkte ikke på det en gang!! Glemte det Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sitter på lan nå.. glemt musa..... Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 23:58, skrev Chief:... delte sender med naboen på musen!! Hvordan fungerte det? En gang glemte jeg 16 porters switchen min igjen på skolen, tok den med pga den vi hadde funka kun enkelte porter! Også slutta vi på skolen dagen etterpå, den ser jeg nok ikke igjen :sad: Hører jeg erstattning? Hva syntes dere? Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sitter på et lite LAN nå, hvor en kamerat glemte lydkabel, tp og tastatur! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det funket fint! Kameraten brukte trådløst tastatur, men han hadde veltet en svær tung ting på musa så den var gått i stykker, så han brukte en Microsoft Intellipoint 1.0 mus! Så da brukte jeg den mus delen av senderen (vi hadde begge logitech sett). Alle logitech settene går uavhengig av verandre! For å oppsumere, jeg hadde et Microsoft Multimedia keyboard, og en Logitech tråløs dåse! Kjommien hadde et trådløst Logitech brett og en Microsoft intellipoint 1.0 dåse! Så hadde vi en sender/mottaker dippedutt på fellesen! Funket fint! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Bruker å ha med ekstra strømkabler, muser, TP-kabler og sånt. Drivere laster jeg ned nyeste av for aktuelle OS før jeg drar. (Brenner på CD.) Tror ikke jeg har glemt noe særlig noensinne. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 12:30, skrev sjefen_:Vel, på små mini LAN så glemmer jeg ofte switchen, eler tar med en krysset nettverkskabel, det pleier å bli suksess...... Skaffe en slave da, midlertidig til å switche twistakabelen manuelt Finner sikkert en villig 10-12åring til å gjøre det for en ti'er timen.. Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 hm.. det største bommerten min må være å gjemme igjen lan-bagen med alt av kabler, mus, tastatur, brus, grandis osv hjemme mens jeg dro på et lan i byen. ble ganske fustrert da jeg kom frem og lurte på på om noen faktisk hadde stjålet den, fikk tlf senere om at d var en bag midt i stua :razz: har glemt masse gjennom tider, har derfor lært at d er kjekt å ha ting liggende i bagen fra før (ikke mat å sånn :smile:) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det verste jeg glemmer er driver cd-er... Alltid et problem det der :razz: Men for å huske alt gjør jeg slik: Tar ut maskinen. Peker først på øverste uttak på maskinen. og sier "strøm" - sjekker strømmen er/går i bagen. så sier jeg checked., går ett hakk ned og sier tastuatur, sjekker, check, mus, sjekker sjekk. og dette helt til bunnen. Så snur jeg kabinettet, peker på cd-rom - sjekker cd'er og sier checked. Etter det tar jeg et svip over bordet for å se om det er noe annet. Ender alltid med en alt for tung bag som borer seg ned i skulderen min Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 En kompis glemte en gang hele maskina mi (yez, MIN maskin) :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har vel glemt mat, padde, kontakter til mus/tastatur, mer husker jeg ikke. Når jeg var på OsloLan glemte jeg å ta med meg noe å spise på, vel vel, jeg trodde jo at det skulle bli salg av mat og drikke, men akk. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg glemmer egentlig ikke noe, for jeg har vært på så mange lan opp over data tidene.. Men i starten var noe som ble glemt hjemme, tastatur for eks. Men ellers går det som oftes ganske bra.. :smile: Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har glemt at jeg skulle på jobb dagen etter at lanet startet. Jepp... satt og spilte hele natta og dro kl 0800 for å komme tilbake kl 1700... Aldri mer!! Neste gang skal jeg si at jeg er sjuk eller no så jeg slipper å ekspedere kunder i søvne... Lenke til kommentar
pbn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 jeg har en tendens til å glemme mus og musematte... verste jeg noen gang har gjort var å kjøpe 4 pakn med Pepsi i stedet for cola. ARGH! aldri mer.. Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg pleier ikke å glemme noen ting.. :smile: Du skal bare å ha god tid når du pakker. A se igjenom sekken med alle tinegne før du går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå