Gå til innhold

Hva har du glemt på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-06 19:55, skrev Croyfer:

Har du noen gang glemt noe VELDIG viktig når du skal dra på LAN noen ganger? om f.eks skjerm eller noe...

holdt nesten på å glemme tastaturet nettop, og lurer på om det er noen der ute som faktisk har gjort noe sånn :-Þ


 

Tg-billett og skjerm-kabel er en gjenganger ... ekke akkurat noe du som regel får lånt heller så da er det bare å snu .....

Lenke til kommentar

TP er gjenganger her også, heldigvis har jeg blitt redda av kompiser endel ganger. Andre ganger er driver cd'er, diverse kabler o.l. blitt glemt.

Men det verste hittil var når jeg glemte strømforsyninga til anlegget mitt, og de ikke fant den etterpå. Anlegget står fortsatt og støver ned...:/

 

Jeg kjørte faktisk hjem en gang, midt på sommeren riktignok, men da hadde jeg vært våken i over 36 timer, på moped, 2.5 mil hver vei, for å hente diverse drivere og musematte :grin:

Lenke til kommentar

Tenkte du mente glemme igjen når man drar :smile: ..eller for den saks skyld glemt at man har med..

 

Husker ikke hvilket år det var, var siste TG før TP (tror det var 2. året på hamar) Da var det så fine bord.. og de ballene som alt stod på kunne man liksom henge opp ting i..

 

Et par uker etter TG så demret det at det sikkert var der jeg hadde gjort av endel av mine beste klesplagg :smile: ..borte var de allefall

 

Så i ettertid å husket jeg at jeg hadde tenkt at jeg ikke hadde med meg så mye klær, men det var nok til å skifte hver gang man sov.. så jeg trengte ikke mere et det ene ekstra parret..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...