Croyfer Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har du noen gang glemt noe VELDIG viktig når du skal dra på LAN noen ganger? om f.eks skjerm eller noe... holdt nesten på å glemme tastaturet nettop, og lurer på om det er noen der ute som faktisk har gjort noe sånn :-Þ Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 19:55, skrev Croyfer:Har du noen gang glemt noe VELDIG viktig når du skal dra på LAN noen ganger? om f.eks skjerm eller noe...holdt nesten på å glemme tastaturet nettop, og lurer på om det er noen der ute som faktisk har gjort noe sånn :-Þ Tg-billett og skjerm-kabel er en gjenganger ... ekke akkurat noe du som regel får lånt heller så da er det bare å snu ..... Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 nah, glemmer som oftes en nettverkskabel eller strømkabel til skjerm eller kabinett :wink: Men nå er d bærbar pc, trenger kun batterilader :wink: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har tatt litt forhåndsregler. Jeg har ekstra TP og strøm kabel i LAN-baggen min. :smile: Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 en gong glømte en kompis av meg nettverkskortet sitt :smile: viktigaste eg har glømt var tastatur. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg pleier å glemme nettverkskabel. Har alltid med et ekstra nettverkskort og en ekstra mus. Tilfelle det skjer noe liksom :smile: Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har bare glemt tp-kabel, sitter på lan nå og husket alt! #openlan Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Det værste var når jeg skulle på party og dro fra kristiansand til arendal, uten å ta med de to 16 porterne som vi skulle bruke. Ellers har jeg glemt høytalerkabler og padde, men det å glemme switchene var ganske så irriterende. Måtte helt tilbake til Kr.sand for å hente dem :wink: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg glemmer aldri noe, men jeg er ganske snill. Har bestandig med meg mange TP-, strøm-kabler og strømforgreinere. Har som regel en ekstra mus også. Tror jeg har reddet party'et mange folk :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg prøver alltid å pakke ned pc'en min og ting ekstra å tenke på hvordan jeg gjør det når jeg monterer pc'en. Fungere i allefall for meg. :smile: Har nokk flere ganger datt hjem for å hente TP-kabel ja Lenke til kommentar
oceana Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 TP er gjenganger her også, heldigvis har jeg blitt redda av kompiser endel ganger. Andre ganger er driver cd'er, diverse kabler o.l. blitt glemt. Men det verste hittil var når jeg glemte strømforsyninga til anlegget mitt, og de ikke fant den etterpå. Anlegget står fortsatt og støver ned...:/ Jeg kjørte faktisk hjem en gang, midt på sommeren riktignok, men da hadde jeg vært våken i over 36 timer, på moped, 2.5 mil hver vei, for å hente diverse drivere og musematte Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jau... jeg har glemt Musematte MANGE ganger men heldigvis er det ikke lange veien hjem å hente den... Sitte på LAN nå, glemte ingenting i dag!!! :wink: Hilsen ZaLPhoN :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg tror aldri jeg har tatt med meg PCen noen plass uten å glemme musmatte. Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har en kompis som bare hadde med seg "burken" (harddisken for n00bs)på mitt mini 4 manns Lan, han var så vant til å dra til sviger farn sin (han har extra av alt). Heldig hvis er det bare 15 min med kjøring mellom oss. Lenke til kommentar
svenna Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Tenkte du mente glemme igjen når man drar :smile: ..eller for den saks skyld glemt at man har med.. Husker ikke hvilket år det var, var siste TG før TP (tror det var 2. året på hamar) Da var det så fine bord.. og de ballene som alt stod på kunne man liksom henge opp ting i.. Et par uker etter TG så demret det at det sikkert var der jeg hadde gjort av endel av mine beste klesplagg :smile: ..borte var de allefall Så i ettertid å husket jeg at jeg hadde tenkt at jeg ikke hadde med meg så mye klær, men det var nok til å skifte hver gang man sov.. så jeg trengte ikke mere et det ene ekstra parret.. Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Pleier og glemmme tp. Men har glemt mus, og ledning til tastatur(tråløst) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 01:35, skrev rottert:Musmatte! Steike... At du ikke tok selvmord! :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 08:41, skrev svenna:Et par uker etter TG så demret det at det sikkert var der jeg hadde gjort av endel av mine beste klesplagg :smile: ..borte var de allefall HEhehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå