Bunder Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Var det jeg sa, null problem Holder koken fortsatt =) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Sov 2 timer i baksetet på bilen min i stad. Var bedre enn jeg trodde ^^ Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 30 min på TGS lan. Våkna med tiger balsam under øya! OMM det svidde ass! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Jeg la meg i baksetet. Trykka førersetet helt fram og rulla ned passasjersetet i gulvet. Deretter la jeg meg skrått over i bilen.. Sov som en stein.. Lenke til kommentar
Rawri Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Sovna på en sovene venn av meg på ett lan ved skolen min. ellers sofa,stoler,golv,lignende.... En gang ble jeg vekt av en som gikk i søvne, han drev å sparka på meg og skulle til og gå over meg, skummelt Ikke nokk med det. Han ville ikke svare på spørsmålene mine, og han så meg rett i øynene som om han var våken. Men fikk vite han var kjent for å gå i søvne Rur~ Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 har sovna i sofaer,en gang atmed dama, og en gang hvor det endte me at kompisene hoppa på meg å slo meg med puter, ellers bare midt på gulvet. jeg var så utrooolig trøtt. Dumme battery, virker ikke! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Sovna framfor datan. Låg/sat vel der i ein time eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå