Snublefot Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Oppå eksen min.... konge det Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 - På en tribune - På et trappetrinn - På et betong gulv uten noen form for underlag. *kaldt* Tror det var det meste. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Oppå eksen min.... konge det 8082829[/snapback] jeg håper det var FØR det ble eksen din Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Oppå eksen min.... konge det 8082829[/snapback] jeg håper det var FØR det ble eksen din 8084210[/snapback] Det var nok da det ble eksen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Oppå eksen min.... konge det 8082829[/snapback] jeg håper det var FØR det ble eksen din 8084210[/snapback] Det var nok da det ble eksen 8084890[/snapback] tror nok ikke det var eksen, han bare trudde det også ble det eksen hans etterpå :!: Endret 6. mars 2007 av NerosMind Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 haha, genialt, denne må jeg ha med meg i mine innlegg ;D Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 TG 2006 oppå tastaturet men med pute mellom tastaturet og hue Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 I en sklie som var på i overetasjen av lanet: Hjemmet mitt: barnehagen Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Sovna på "puttebanen" på hw-lan, og så har jeg sovet ganske mye sittende i en stol med teppe over hue Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Sovna på en madrass som var satt opp for at ikke småunger skulle falle ned å skade seg fra "klatrevegg" på kjøpesenter. Var så trøtt at vi stakk ned der å sov xD mange shnååle blikk vi fikk da 2timer senere ble vi vekket av securitas som var passe sur. andre natta samme lan sov jeg i sacco-sekkene sammen med det som ble kjæresten. var koselig å ha 2vakter som passet på at vi ikke ble forstyrret ;D Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 På Hw-lan la meg på mitt liggeunderlag og sovepose, våknet opp litt unna i en annen sovepose sammen med noen andre som jeg ikke vet hvem er. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Private lan: Seng, stol, foran dataen (ikke lenge tror jeg), på gulvet, på sofa, under ett bord og under ett klesstativ.. Er vel de jeg kommer på i farta. TG06: Foran dataen (ikke lenge her heller), på tribuna og på gulvet ikke så langt fra hovedinngangen. Alt har vært ganske ubehagelig, bortsett fra seng, stol og sofa. : ) Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Oppå det som engang var en G5.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Hm. Har vel egentlig ikke sovna noen "sære" steder. På TG06 sovna jeg foran pc'n, og det var vel forsåvidt den natta jeg sov best hele uka xD Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 hm.. har sovnet på ganske mange rare steder egentlig. Men det rareste stedet var vel bak sofaen til en venn av meg.. Han har sånn fin hjørnesofa. Og selfølgelig fikk jeg plass baki der. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 hmm. skikklig fjortis lan soving på folk. Er for gammel til slikt. på TG blir det det bobil hehe. andre lan så har man jo bilen eller kjøreavstand hjem,,,, heldigvis. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Sove på pulten er must Tar å legger tastaturet på skjermen hvis man har crt da og puta på pulten. Blir ofte å sove en del sånn siste dagen. Eller noe man ikke finner seg en plass og blir vekket av vaktene fordi man ligger forann en nødutgang Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Eller noe man ikke finner seg en plass og blir vekket av vaktene fordi man ligger forann en nødutgang 8305412[/snapback] Jævla vakter Jeg endte opp på pulten, og klarer derfor ikke å sove mer.. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 24 timer, null problem så langt. Lurer på hvor jeg sovner i år på tg Lenke til kommentar
Yama Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) hvordan man klarer og sovne på do og i dusjen forstår jeg ikke... men, men... kan ikke skryte av så mange rare steder. men har sovet på tribunen, borda (siste dag på et lan i fredrikstad/sarpsborg. under en trapp, tribune og i stolen og garderoben... _______________________________________ 24 timer, null problem så langt. Lurer på hvor jeg sovner i år på tg 8312352[/snapback] 24T er ikke no prob... prøv 4dager. så kan du begynne og skryte Endret 5. april 2007 av Yama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå