Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor har du sovnet på lan?

Anbefalte innlegg

klarte å sovne over isdisken på kiwi klokka 7 om morgenen. Skulle ha is ^^

hadde ikke sovet på 4 dager.

8023012[/snapback]

den her lo jeg av. :wee:

Selv har jeg sovna under en pult, fordi det var så varmt å svett i lanlokalet, og vifta på sia av pc`n var den eneste jeg fant. har også sovna oppå tastaturet. Karen vedsiden av meg hadde åpnet notisblokk på pc`, så var gøy å se romanen på rundt 45000 "ghjghjghjghj". :cool: Var ikke mye ram til rådighet da nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klarte å sovne over isdisken på kiwi klokka 7 om morgenen. Skulle ha is ^^

hadde ikke sovet på 4 dager.

8023012[/snapback]

prøv og sove på dass med hue under vann :thumbup:

Hvis du sovner våkner du ikke heller da :!:

mvuahaha

men jeg holdt på og sovne på dass på lan i dag :D

Lenke til kommentar

sovna på en trebenk på et privat lan, jeg var ødelagt når jeg våkna.

sovna nesten på stolen på tg. men kameraten min skulle døgne. alle andre soveplassene var fylt opp.. det er fult klokka 2 om natta.. jerg sov ikke den natta..

elels så har det vært soving på tribune, og sniklytting på folk som setter seg ned på tribunen og prater, det virker ikke som om folk tenker over at de "sovende" hører på :p

Lenke til kommentar
sovna i stolen med ei fin dame på fanget en gang... :p

8051151[/snapback]

Jeg sovna i ei seng med ei fin dame en gang

pwned

8052692[/snapback]

jeg legger den buissnessen til andre tidspunkter enn når jeg er på lan ;)

ingen ting skal forstyrre geekinga mi :p hehe

Lenke til kommentar

Tja, har vel 3 favoritter:

Tromsø LAn v.7 - Husker denne veldig godt, aner ikke hvorfor. Spurte karen ved siden av meg når Quake-compen begynte? Deretter snudde jeg meg mot kompisen, og sovnet ... Etter en stund våknet jeg og spurte karen ved siden av meg om Quake-compen hadde begynt, Joda, det hadde den - for 15 timer siden ..!

Nait Part 05 - Jeg var med jobben der vi holdt stand, etter å ha holdt "vakt" i butikken 20 timer var jeg passe trøtt, og bestemte meg derfor å ta en kjapp høneblund. Noen timer senere ble jeg vekt av en kunde som lurte på hvorfor jeg sov over utstillingen .. :blush:

Privat tulle LAN 06 - Hadde sovnet på en tjukkas, ble etter ca 15 timer vekt av en fotball som traff meg i trynet. Dette var resultatet av en gjeng som fant på de skulle spille fotball ... Det beste er vel gjerne at jeg stappet nesa full av papir fra lomma og sovna igjen :)

Lenke til kommentar

Skulle til å gå til der jeg pleide å sove i Vikingskipet, så skulle jeg bare sette meg ned for å hvile i et par sekunder(var halvveis), så sovnet jeg der jeg. :)

Litt søvnmangel kan en si..

Edit: Jeg har også sovnet inni kabinettet! Men våknet med at håret satt seg fast i CPU vifta...

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...