Laland Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 klarte å sovne over isdisken på kiwi klokka 7 om morgenen. Skulle ha is ^^ hadde ikke sovet på 4 dager. 8023012[/snapback] den her lo jeg av. Selv har jeg sovna under en pult, fordi det var så varmt å svett i lanlokalet, og vifta på sia av pc`n var den eneste jeg fant. har også sovna oppå tastaturet. Karen vedsiden av meg hadde åpnet notisblokk på pc`, så var gøy å se romanen på rundt 45000 "ghjghjghjghj". Var ikke mye ram til rådighet da nei. Lenke til kommentar
carlings Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg var på warpzone i Stavanger i høstferien og jeg satt opp i 3 dager uten å såve og det eneste jeg husker at jeg våknet i dusjen med at noen hadde skrud dusjen på Heldigvis var det bare en av vennene mine som hadde skrud dusjen og ikke en annen fyr:) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 klarte å sovne over isdisken på kiwi klokka 7 om morgenen. Skulle ha is ^^ hadde ikke sovet på 4 dager. 8023012[/snapback] prøv og sove på dass med hue under vann Hvis du sovner våkner du ikke heller da :!: mvuahaha men jeg holdt på og sovne på dass på lan i dag Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 I ei trapp, ouch ^^ Sov en gang på en sofa, så ble jeg overført til ei tralle så de trilla meg rundt på, jeg merka det når jeg var inni ei heis Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm, på hotell (TG06) på et tastatur.. å i senga mi, ikkje sanne spesielle plassa her egentlig:P Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 sovna i stolen med ei fin dame på fanget en gang... ellers er det stort sett over alt. over disken til kiosken blandt annet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 sovna i stolen med ei fin dame på fanget en gang... 8051151[/snapback] Jeg sovna i ei seng med ei fin dame en gang pwned Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Sovnet du i en seng med ei fin dame på lan? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Sovnet du i en seng med ei fin dame på lan? 8055933[/snapback] That's what I said Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 sovna på en trebenk på et privat lan, jeg var ødelagt når jeg våkna. sovna nesten på stolen på tg. men kameraten min skulle døgne. alle andre soveplassene var fylt opp.. det er fult klokka 2 om natta.. jerg sov ikke den natta.. elels så har det vært soving på tribune, og sniklytting på folk som setter seg ned på tribunen og prater, det virker ikke som om folk tenker over at de "sovende" hører på Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 sovna i stolen med ei fin dame på fanget en gang... 8051151[/snapback] Jeg sovna i ei seng med ei fin dame en gang pwned 8052692[/snapback] jeg legger den buissnessen til andre tidspunkter enn når jeg er på lan ingen ting skal forstyrre geekinga mi hehe Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Tja, har vel 3 favoritter: Tromsø LAn v.7 - Husker denne veldig godt, aner ikke hvorfor. Spurte karen ved siden av meg når Quake-compen begynte? Deretter snudde jeg meg mot kompisen, og sovnet ... Etter en stund våknet jeg og spurte karen ved siden av meg om Quake-compen hadde begynt, Joda, det hadde den - for 15 timer siden ..! Nait Part 05 - Jeg var med jobben der vi holdt stand, etter å ha holdt "vakt" i butikken 20 timer var jeg passe trøtt, og bestemte meg derfor å ta en kjapp høneblund. Noen timer senere ble jeg vekt av en kunde som lurte på hvorfor jeg sov over utstillingen .. Privat tulle LAN 06 - Hadde sovnet på en tjukkas, ble etter ca 15 timer vekt av en fotball som traff meg i trynet. Dette var resultatet av en gjeng som fant på de skulle spille fotball ... Det beste er vel gjerne at jeg stappet nesa full av papir fra lomma og sovna igjen Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Sovnet du i en seng med ei fin dame på lan? 8055933[/snapback] That's what I said 8056157[/snapback] Å? kor da Bjørn? Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 De fleste steder i guess Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Å? kor da Bjørn? 8064028[/snapback] Med Magnus, i sofaen i kjellern ;P Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 haha... kanskje du var litt pwned allikevel ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 haha... kanskje du var litt pwned allikevel ? 8082253[/snapback] Sofa / seng ingen stor forskjell, poenget var at dama var der Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Dette var på Bylan 2006,hadde ikke sovet på 3 dager og så skulle jeg skifte en hw-del i pcen,det ente med at jeg sovnet med hodet inni kabinette :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Sovna inni kabinettet mitt jeg også Det er helt forjævlig. Våkna med deler av håret godt forvirret inn i CPU-vifta. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Skulle til å gå til der jeg pleide å sove i Vikingskipet, så skulle jeg bare sette meg ned for å hvile i et par sekunder(var halvveis), så sovnet jeg der jeg. Litt søvnmangel kan en si.. Edit: Jeg har også sovnet inni kabinettet! Men våknet med at håret satt seg fast i CPU vifta... Endret 6. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå