Ev1BL Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Jo det har seg nemlig slik, at under ByLan 2006 i Bergen, presterte jeg å sovne mens jeg var på vei til toalettet. Jeg gikk deretter i søvne til en ukjents persons PC og satt meg der og sov. Jadda var ikke snakk om å bare sitte der heller, bena oppå pcen hans skulle jeg ha. Det som fikk meg til å våkne helt, var at jeg plutselig innså at jeg ikke satt på rett plass, og at jeg holdt på å velte pcen til han som hadde plassen jeg hadde tatt. Dette var for meg et nokså stort sjokk, men det var allikevel ikke før en god stund etter at dette gikk helt opp for meg. Dette var et resultat av å ikke sove på tre døgn. Det jeg lurer på er om noen har gjort noe lignende? Når jeg tenker tilbake på dette er det hysterisk morsomt, og bare tenk hva som hadde skjedd om han som eide pcen kom tilbake mens jeg satt der! :!: Så fortell.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Soveposte.. På bettonggulv, liggeunderlag, soffaer, stoler eller lignende:P Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Under trappen i Vikingskipet, på en skillevegg, krakk, soffa, under et bord, på fire tribune stoler. Noen steder jeg likte bedre en andre :!: Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 NorthLAN 2001 - på en europall (de åpningene på den er ikke spesielt deilig) etter 4 dager uten søvn. Fikk flis i ansiktet TG 2005 - Ved sponsorrekka som jeg satt på var det tribuner som kunne dras ut (men de var trekt tilbake). Sov inni der. Høyde "under taket" var ca. 20 cm, og ikke spesielt god plass til å snu seg. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 under et bord i en sofa på tastatuert Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Tja, i en sofa mellom to billjarbord. Okkuperte da begge billjardborene bare for å sove. Greit at det var privat LAN da. No big deal. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 i en kontainer, dusj, under et toalett, sofa og et skap. Alt på Warpzone Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 sovnet på tastaturet sovnet på z-tasten ^^ men det har hendt at jeg har spillet i så og si sovende tilstand husker ikke driten Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 På tastaturet, på en tribune,på gulvet, hjemme(dro hjem under lanet for og sove) også sovnet jeg nesten på do. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 sovnet oppå pc skjermen til en venn av meg og tok beina oppå tastaturet, endte med at jeg knakk tasta turet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Ikke vært på noen store lan da.. men på Bytelan som jeg va admin på, presterte jeg å sovne mitt på gulvet i hallen sammen med en veninne.. Ellers så har jeg bare sovet i stolen, på gulv, og på en tjukkas Lenke til kommentar
Ilikegames Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 pleier å legge oss litt utpå kvelden ja;) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Madrass, på rommet til en kamerat, en egen madrass. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 datt av stolen på ByLan 2006, først kom det èn vakt og prøvde å vekke meg, så måtte to ganske så irriterte vakter reise meg opp på stolen. Husket ikke en dritt om at jeg i det hele tatt sovnet eller at de tok meg opp på stolen igjen.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Et LAN jeg var på i juleferien, bare et lite privat, var jeg selvfølgelig den siste som gikk og la meg >.< Alle sengene var tatt og alle klæra som var der var allerede blitt brukt som hodeputer av noen andre. Eneste stedet hvor det var plass var hvis jeg la meg i fosterstilling rundt en ovn. Det funka men selv om jeg var drittrøtt sleit jeg litt med å sove. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Jeg satt på LAN engang, også spurte kameraten min 'hva faen er den pipelyden?'. Da var det en fyr på rekka ovenfor oss som sov på tastaturet, og ettersom han holdt så mange knapper nede så peip maskinen. Pippippippippippippip. Selv har jeg bygd meg 'seng' av dritharde plastikkstoler flere ganger. Når vi hadde LAN på skolen i gamledager la jeg meg også til på benkene i garderobene der, de er jo ganske myke. Så at det var nevnt søvngåing tidligere her, og det er noe jeg lider under. Min gylne regel er: Ikke sovn sittende. Jeg klarer det aldri. På private LAN finner jeg meg alltid en sofastol eller lignende. Endret 25. februar 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 klarte å sovne over isdisken på kiwi klokka 7 om morgenen. Skulle ha is ^^ hadde ikke sovet på 4 dager. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Oppo tastaturet, oppå Kabinettet... skulle skifte mus så sovna jeg etter jeg hadde tatt den ut. Opp ned i en stol. Under en sofa. Har bare lagt meg rett bak og sovna en gang.. oppå ei eller annen jente som sov.. å gu jeg fikk en hard bitch slapp som god måren.. : / Endret 25. februar 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 klarte å sovne over isdisken på kiwi klokka 7 om morgenen. Skulle ha is ^^ hadde ikke sovet på 4 dager. 8023012[/snapback] denne var litt nais Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) får remse opp sovesteder fra forskjellige lan: Tjukkas Skap (aldri igjen) rett på gulvet dobbeltseng med 4-5 andre gutter Dusj mens dusjen sto på (sovna mens jeg dusja) krakk benk stressless datastol(er) stor datastol badekar bil Mens jeg satt på do og bommelom Trapp tomannssofa bord Kjøkkenet hjemme kjøkkenbenk Tastaturet (mens jeg har sittet foran pc-en.) Er vel det jeg kommer på i farta Edit: Rullestol, slik med motor på. Endret 25. februar 2007 av tu30r6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå