It's me Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har støtt å satig brukt brenneren, men av en eller annen grunn så oppdager ikke pc'en den nå. Den er borte på min datamaksin, og når jeg starter Nero så for jeg bedskjed om "Choose recorder", og det eneste valget er Image recorder. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 litt bedre forklaring av hva som har skjedd hadde hjulpet litt.. :wink: edit: finner bios den? [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-06 20:04 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Kontollere at alle kablene er på korrekt? At bios'en finner den, At du har den siste versjonen av firmwaren og av nero. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Kanskje du har satt den som master på en ledning som har master eller no Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Fant problemet da jeg så inne i pc'en. Ledningen var av en eller annen merkelig grunn tatt ut. Vel, så lett kan løsningen være, men jeg skjønner ikke hvordan/hvorfor den ikke var i. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: It's me skrev (2002-12-07 17:00):Fant problemet da jeg så inne i pc'en. Ledningen var av en eller annen merkelig grunn tatt ut. Vel, så lett kan løsningen være, men jeg skjønner ikke hvordan/hvorfor den ikke var i. Er ikke merkelig, Du har nok selv gjort det. Har aldri opplevd at noen ledninger er blitt løsnet av seg selv, I alle de årene eg har rotet inni noen kabinetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå