Roiku Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hei. Jeg så nettopp at signaturen min var erstattet med teksten "Ikke size=7 her takk". Har bare to kommentarer. 1. Det ville vært mye bedre å gi beskjed i en PM så hadde jeg blitt obs på problemet selv istedenfor å gå i X antall dager uvitende om hva som har skjedd. Vet ikke når det ble gjort. Jeg var selv global moderator/admin hos itpro.no i et par år og der lære jeg bl.a. at direkte kontakt mellom moderator og bruker ikke er noen uting. Skulle med andre ord gjerne visst hvem som rettet på feilen min, bare for ordens skyld. 2. Dette er egentlig bare et forslag, som jeg ikke vet om det er mulig å gjennomføre. Når jeg skrev teksten i størrelse 7 gjorde jeg det ved å velge Størrelse->Stor, av de tre valgene liten, stor, størst (1, 7, 14). Hvorfor er i det hele tatt 7 og oppover et valg i redigeringen av signatur? Er det ikke mulig å overstyre forumets grunninnstillinger og fjerne disse? Men det er vel ingen krise, og mer arbeid enn det er verdt så la gå. Ville bare gi beskjed så slipper dere kanskje å rette på dette flere ganger. Ok, det var dagens lille forslagslekse. No hard feelings? edit: jeg kan jo like greit benytte anledningen til å si at dere (mods) gjør en god jobb på forumet. Stort sett pent og ryddig og kjapp respons. Endret 26. februar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg pleier alltid å kopiere kildekoden til folks signaturer før jeg sletter dem, for deretter å sende den i PM til brukeren, hvor jeg oppfordrer ham til å lese retningslinjene og redigere signaturen sin til noe lovlig. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Samme her. Endrer som regel signaturen til size=0, 1 eller 2 slik at den blir i.h.h.t retningslinjene og sender en PM om at signaturen er endret. Hvis ikke endring til size=0,1,2 gjør at signaturen blir i.h.h.t. retningslinjene så kopierer jeg inn kildekoden, sender PM og sletter den 'ulovlige' signaturen. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ok, takk for tilbakemeldingen. Ville bare gjøre dere oppmerksomme. Det var kanskje en fersking som slo til. Saken løst for min del i alle fall. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg