Memphis88 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Vet ikke om dette er rett sted å poste, men kan den bli flyttet om det er feil? Jeg får til å klone helt greitt. Jeg spiller av video, og dryler opp på fullscreen. Alt fungere fint. Men når neste film kommer (musikkvideoen i spillelisten), så forsvinner bildet på TV'n, men er der på PC-skjermen. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Har fikset litt inne på instillingene, men da jeg ikke har peiling, blir det bare random fikling Lenke til kommentar
streeter Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvilken videospiller bruker du? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Prøvde både wmp og vlc i farten. Samme problemet... Lenke til kommentar
streeter Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 hmm... bruker mediaplayer classic og det funker fint. Men har kun prøvd mot skjerm, ikke tv uten at det skal ha noe å si... Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Men jeg fikk det til å vise når jeg gikk til desktopen og valgte dual-screen og så trykte "apply" (dårlig forklart, men du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener ) Men når neste musikkvideo i spillelisten ko, så ble det svart, og jeg måtte gjøre det samme igjen, og da funket det Men jeg måtte gjøre slik mellom hver musikkvideo da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå