Nauz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hei Mener å huske jeg var hos en kamerat som stekte hamburgerne i en spessiel saus( helte i stekepanna sammen med burgerne). Lurer på hva slik saus kalles/ heter, og om noen har en "saus" å anbefale! Syntes den gav veldig god smak på burgern! Mvh mr.nauz Endret 24. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Har denne kameraten avgått med døden og tatt med seg hemmeligheten om sausen i graven? Vel, kan det være noe så spennende som en BBQ-marinade eller noe? Ta deg en tur på din lokale dagligvarehandel og sjekk ut hyllene rundt krydder, ketchup, dressing og matolje så vil du nok finne mye fint (Eventuelt så kan du vurdere å spørre kameraten din) Endret 23. februar 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 var egentlig faren til kameraten c, og har ikke fått tak i han.. hmm skal ta en titt, men er bare en lusen rimi butikk her jeg bor med utvalg lik null så.. men takk for svar.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja. Det finnes faktisk folk som bruker annet enn ketchup på hamburgeren, believe it or not. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå var det altså et forslag til navnet på den "spesielle sausen". Hvordan du presterer å lese såpass mye mellom linjene at du kommer frem til at jeg bare bruker ketchup på burgeren(som er en feilaktig antagelse), vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Helt sikkert snakk om en eller annen form for BBQ-saus. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nettopp slikt er det som er gøy å finne utav selv. kjøp inn sauser og stæsj og kos deg med mange grill sesjoner og hamburgere Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ha på en god porsjon med denne, da blir det fart i sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå