mesha Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har tenkt å kjøpe meg MS Intelli 3.0, men jeg lurer på hvilken matte passer best til den? på forhånd takk! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Selv liker jeg Steelpad QcK+ veldig godt. Den er stor og glir godt til å være tøymatte. Forøvrig er det veldig mange proffe gamere som bruker akkurat IME 3.0 pluss QcK+ kombinasjonen, men kan ikke annbefale den med mindre du har litt stor plass til musematte og du liker tøymatter Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Steelpad QcK+ (xxl) är super..musen fungerar bra på musmattan..även om jag syns musen är sämre än t.ex Mx 510. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan er denne musen på Qpad Lowsense og Qpad Glidz? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Selv liker jeg Steelpad QcK+ veldig godt. Den er stor og glir godt til å være tøymatte. Forøvrig er det veldig mange proffe gamere som bruker akkurat IME 3.0 pluss QcK+ kombinasjonen, men kan ikke annbefale den med mindre du har litt stor plass til musematte og du liker tøymatter 8004304[/snapback] er det denne http://spaceworld.no/wsp/spaceworld/fronte...categorynu=5635 ?.... Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har selv intellimouse 3.0 og Razer eXact Mat. Er selv veldig fornøyd med det. Den glir ekstremt bra og er akkurat passe rask til spilling på den glatte siden. På den ru sia glir den også tålelig bra men er ekstremt presis. Lenke til kommentar
IsMedSjoko Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Mus + musematte er opp til person til person... Jeg foretrakk Icemat når jeg hadde 3.0, men nå som jeg har Logitech G1 foretrekker jeg Qpad Lenke til kommentar
Forge Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Qpad er et bra valg, samme er Steelpad QcK+(den jeg bruker selv). Flotte tøymatter med stort bevegelsesområde, noe som er ideelt for lav sens-settings(når presisjon er viktig). Ikke er de dyre heller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Selv liker jeg Steelpad QcK+ veldig godt. Den er stor og glir godt til å være tøymatte. Forøvrig er det veldig mange proffe gamere som bruker akkurat IME 3.0 pluss QcK+ kombinasjonen, men kan ikke annbefale den med mindre du har litt stor plass til musematte og du liker tøymatter 8004304[/snapback] er det denne http://spaceworld.no/wsp/spaceworld/fronte...categorynu=5635 ?.... 8004359[/snapback] Det er en QcK+ ja, men det er av den tykkere utgaven som kom for ikke så lenge siden. Har ikke prøvd den, så kan ikke egentlig annbefale den, men den er sikkert god den og. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 kjøpte intelli 3 og qck steel matte,.....funke perfekt ...takk for alle inspill/svar... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg har steelpad 5L nå , og har bestilt intelli 3.0 regner med de passer godt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå