Gå til innhold

Mer Zelda på VC!

Bagge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg har bonusdisken som følgte med Wind Waker skal jeg nok ikke kjøpe det på VC. Men ALTTP derimot. Skal nok kjøpe det på VC, hvis jeg ikke kjøper det på Game Boy først.

8031530[/snapback]

Ja! Gleder meg til ALTTP kommer. Er nesten litt lei av alt maset rundt OoT nå. Først var det bonusdiscen som fulgte med TWW, så kom collector's edition. For all del, det er det beste spillet jeg har spilt. Men av og til blir det litt for mye.

Lenke til kommentar
Syns det bare er tull å ha poengskala på VC anmeldelser. Hvorfor ikke bruke så enkelt som anbefalt/ikke anbefalt?

8036858[/snapback]

Enig der, gjer berre at folk blar ned på slutten av sida og ser scoren. Og dette baserar dei inntrykket sitt av spelet på. Anmeldarane hjå IGN seier sjølv dei vil avskaffe poengsystemet/terningkast men får ikkje lov hjå overordnande.

Lenke til kommentar
OoT på VC får fremdeles 10/10 av IGN - after all these years.

8036782[/snapback]

Et utrolig spill enda salvsagt. Men når de skal anmelde det på nytt per 2007 kan de ikke gjøre slik de har gjort.

Å si at grafikken ligger på 9 blir for dumt, og samme med lyden. er vel egentlig enig at hele anmeldelsen er dum og at en anbefaling/ ikke anbefaling hadde vært bedre. Bedre det enn å gi den en 3 i grafikk etter dagens valuta :hmm:

Lenke til kommentar
Man kan da selvsagt ikke sammenligne gamle spill opp mot dagens skala. Da ville jo alle spill fått 0 i karakter. Et system som VC bør deles opp i spill som er verdt pengene, eller ikke. Enkelt og greit.

8037003[/snapback]

nettopp, det er jo det jeg sier! (hvis det var meg du siktet til)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...