Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet om dette virker?, det hadde jo vært fantastisk! Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Vet ikke, men jeg hater de lydene fra Wiimoten, LITT diggere og høre de fra noen digge høytalere! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Eh? Via VC på Wii? Endret 26. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Eh? Via VC på Wii? 8030057[/snapback] Ja? noen som vet om det funker? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hmm tror noe har skjært seg ang. mitt forrige innlegg. Men de lydene i kontrollen kan man slå av om man plages av det Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Siden jeg har bonusdisken som følgte med Wind Waker skal jeg nok ikke kjøpe det på VC. Men ALTTP derimot. Skal nok kjøpe det på VC, hvis jeg ikke kjøper det på Game Boy først. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Siden jeg har bonusdisken som følgte med Wind Waker skal jeg nok ikke kjøpe det på VC. Men ALTTP derimot. Skal nok kjøpe det på VC, hvis jeg ikke kjøper det på Game Boy først. 8031530[/snapback] Ja! Gleder meg til ALTTP kommer. Er nesten litt lei av alt maset rundt OoT nå. Først var det bonusdiscen som fulgte med TWW, så kom collector's edition. For all del, det er det beste spillet jeg har spilt. Men av og til blir det litt for mye. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jeg hadde ikke GC så jeg har ikke WindWaker, men er det slik at jeg får med meg OoT når jeg kjøper WW? Kan jo faktisk lønne seg istedenfor å laste ned fra VC. Selges fortsatt den versjonen som har bonus disc? Endret 26. februar 2007 av unwill Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du må ha WW Limited Edition for å få OoT og OoT Master Quest. De kommer på egen disc sammen med noen spilltrailere. WW Limited selges nok ikke lenger i butikk, men kan kjøpes brukt. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 OoT på VC får fremdeles 10/10 av IGN - after all these years. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Syns det bare er tull å ha poengskala på VC anmeldelser. Hvorfor ikke bruke så enkelt som anbefalt/ikke anbefalt? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Syns det bare er tull å ha poengskala på VC anmeldelser. Hvorfor ikke bruke så enkelt som anbefalt/ikke anbefalt? 8036858[/snapback] Enig der, gjer berre at folk blar ned på slutten av sida og ser scoren. Og dette baserar dei inntrykket sitt av spelet på. Anmeldarane hjå IGN seier sjølv dei vil avskaffe poengsystemet/terningkast men får ikkje lov hjå overordnande. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 OoT på VC får fremdeles 10/10 av IGN - after all these years. 8036782[/snapback] Et utrolig spill enda salvsagt. Men når de skal anmelde det på nytt per 2007 kan de ikke gjøre slik de har gjort. Å si at grafikken ligger på 9 blir for dumt, og samme med lyden. er vel egentlig enig at hele anmeldelsen er dum og at en anbefaling/ ikke anbefaling hadde vært bedre. Bedre det enn å gi den en 3 i grafikk etter dagens valuta Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Man kan da selvsagt ikke sammenligne gamle spill opp mot dagens skala. Da ville jo alle spill fått 0 i karakter. Et system som VC bør deles opp i spill som er verdt pengene, eller ikke. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Man kan da selvsagt ikke sammenligne gamle spill opp mot dagens skala. Da ville jo alle spill fått 0 i karakter. Et system som VC bør deles opp i spill som er verdt pengene, eller ikke. Enkelt og greit. 8037003[/snapback] nettopp, det er jo det jeg sier! (hvis det var meg du siktet til) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Deg jeg svarte til ja. Ser at jeg missforsto litt av posten din. Trøtt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå