Gå til innhold

Mer Zelda på VC!

Bagge

Anbefalte innlegg

Nei, ikke A Link to the Past denne gangen heller. I stedet får vi Ocarina of Time, et spill som helt sikkert ikke trenger videre introdusjon.

I tillegg til Ocarina of Time ble Kid Icarus også sluppet nå i natt. Kid Icarus minner mye om Metroid til NES, og har fått (litt ufortjent) mye hype etter at det ble annonsert at hovedpersonen Pit er spillbar i det neste Super Smash Bros-spillet. Bra spill, men svært vanskelig. Likte du det første metroidspillet liker du sikkert også dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OoT? Velstand! Endelig får jeg runda det. A Link To The Past er ikke noe must for meg på VC, ettersom jeg har både GBA og SNES versjonen liggende.

Men stemmer det at OoT ville koste litt mer enn vanlige N64-spill på VC? Ikke at det er relevant for min del, snarere bare nysgjerrig. Følte jeg leste noe om det forleden.

Lenke til kommentar

Det var ryktet at det skulle koste 1200 poeng, ja. Det koster dog bare 1000, slik som alle andre N64-spill.

Har tre versjoner av OOT (N64, SP Zelda GC Disc, WW Bonusdic) og to versjoner av ALTTP (SNES og GBA), så jeg avstår nok fra å laste ned begge.

Lenke til kommentar

arg, nå kommer det et N64 også kommer OOT (Det er et av tidenes spill syns jeg) men har spilt gjennom det for mange ganger. sist på pc får ikke så lenge siden. så var ikke et spill jeg lengta etter.

N64 jeg håper kommer i nærmeste framtid:

SSB+++++

GoldenEye64++

Perfect Dark

Star Fox 64 (faan jeg var god i det)

Lenke til kommentar

Lite juridisk spørsmål angående GoldenEye og Perfect Dark:

Disse er utviklet av Rare, stemmer ikke det? Som senere er kjøpt opp av MS. Vil dette føre til at MS/Rare kan forhindre at disse spillene kommer til VC, eller er det greit ettersom det var før oppkjøpet og siden de tross alt ble lansert på en av Nintendos konsoller?

Lenke til kommentar

Skal laste ned Kid Icarus, da jeg aldri har spilt det før. Har hørt/lest at det er veldig bra. Vanskelig også.

Jeg har allerede to kopier av Ocarina of Time, så det laster jeg nok ikke ned. Venter også som mange andre på A link to the Past.

EDIT:

Rare har utviklet Goldeneye og Perfect Dark ja.

Av dem er det nok Goldeneye som har en størst sjanse på å bli lansert. Det er nå Activision som eier rettighetene til James Bond lisensen (om jeg husker riktig). EA hadde den inntil noen to år siden eller noe. Men at det kommer på VC er litt tvilsomt, da 360 også har sin "VC". Perfect Dark eies av Rare, så det er tvilsomt at det noen gang kommer på VC. Ikke mye Nintendo kan gjøre med det spillet egentlig.

Lenke til kommentar
Perfect Dark eies av Rare, så det er tvilsomt at det noen gang kommer på VC. Ikke mye Nintendo kan gjøre med det spillet egentlig.

8006049[/snapback]

Diddy Kong Racing kom jo til DS. Med Rare logo på coveret og alt :)

8008962[/snapback]

Eksklusivitetsavtalen med Microsoft gjelder ikke håndholdte konsoller.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å juble den dagen A Link to the Past kommer på VC. Jeg er nemlig skikkelig lei av å spille det på Xbox'en.

Savner SNES'n min. RIP. :(

8013078[/snapback]

ALttP er instant nedlasting for meg. Får skikkelig nostalgisik følelse bare jeg hører musikk fra det (elsker de klassiske SNES-lydene). ALttP var det spillet som jeg husker jeg likte best fra barndommen, selv om jeg aldri eide det selv. Første skikkelige wow-opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...