morten_s Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeppsk da. Tenkte jeg like godt kunne legge ut en anna låt også nå som jeg først er i gang. Sjekk gjerne ut den andre jeg har en egen post til her - Stalemate (hard house). Den låta her faller nok ned i en annen sjanger enn Stalemate, selvom jeg faktisk har brukt noe av de samme lead'sa.. dog med noe annerledes filtrering... Morten S - Iceberg [Floating Mix] Respons er hjertelig velkommen Edit: Jeg la merke til at volumet var noe lavt, så jeg skrudde det opp litt. Vet ikke om det hjalp noe særlig men.. Orker ikke kompilere en gang til nå Endret 22. februar 2007 av morten_s Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ikke verst, men blir litt kjedelig/ensformig i lengden. Forøvrig satt jeg også under hele låta og ventet på basslinjen som aldri kom, det var litt frustrerende Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hmmm.... Ja kanskje jeg skulle trøkt'n opp litt med litt mere bass Hmm hmm hmm.. Takk for tipset! Skal se om jeg ikke får gjort no med det i nærmeste framtid.. Akkurat nå driver jeg på en anna låt så Edit: Kom gjerne med flere tilbakemeldinger folkens.. jeg ser at over 60 stykker har hørt på'n nå så det er sikkert flere som har noe å si Endret 26. februar 2007 av morten_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå