mrav4 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg trengte plass til et spill, og sletta dermed mye dritt. Men jeg må ha gjort noe så jeg sletta lyden. Hovedkortet mitt er ASUS A7V133, men hvor laster jeg ned lyddriver? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei. ASUS A7V133 har ikke onboard lydkort, med andre ord, har du kjøpt et lydkort som mest sannsynlig sitter i et av pci-sporene. Derfor hjelper det dessverre lite å si hvilket hovedkort du har. Prøv å finn ut hva navnet på lydkortet ditt er. Lykke til. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 On-board Audio VIA VT1611A AC’97 CODEC Edit: http://support.asus.com/download/download....=map&mapindex=0 Husk å velge for riktig OS da. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no etter det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no etter det. 8004384[/snapback] Virker her, lagre og pakk ut filene... Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no etter det. 8004384[/snapback] Virker her, lagre og pakk ut filene... 8004528[/snapback] Ja, men kommer ikke noe lyd hos meg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg ekke noe som kan så mye om dette. Jeg trykker 2 ganger på den Viaudio, så kommer det opp sånn boks, så trykker jeg ok. Men skjer liksom ikke no etter det. 8004384[/snapback] Virker her, lagre og pakk ut filene... 8004528[/snapback] Ja, men kommer ikke noe lyd hos meg. 8004549[/snapback] Har du oppdatert drivere manuelt?(installert de, husk å slette de gamle først) Kan jo være feil med selve enheten også, aktivert og skrudd på lyden? Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Tror jeg sletta de før jeg begynte denne tråden, tror derfor lyden ble borte. Som sagt, jeg er ikke noe god med dette. Står på sounds i control panel: No device found elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå